بهترین برند دزدگیر اماکن

بهترین برند دزدگیر اماکن در ایران

دزدگیر اماکن بهترین گزینه برای محافظت از ورود افراد متفرقه به ساختمان ها و اماکن حساس است. فروشگاه ها، طلافروشی ها، ساختمان های دولتی، باغ های شخصی و … همگی نیاز به سیستم امنیتی دارند که از ورود هر گونه فرد متفرقه بدون اجازه جلوگیری کند. زمانی که قصد انتخاب بهترین دزدگیر اماکن را داشته باشید، وجود تعداد زیادی از برند های مختلف در بازار باعث ایجاد یک چالش جدی برای شما خواهد شد. اگر به دنبال بهترین برند دزدگیر اماکن در ایران هستید در ادامه این مطلب همراه ایمن کالا باشید. ما سعی می کنیم در این مطلب با بهترین و برند های اماکن در ایران آشنا شویم. 

آشنایی با انواع دزدگیر اماکن

قبل از آن که بخواهیم به معرفی برند های فعال در حوزه دزدگیر اماکن بپردازیم، بهتر است ابتدا با انواع دزدگیر اماکن و کاربردهای آن ها آشنا شویم. امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث به وجود آمدن تغییرات گسترده ای در سیستم های دزدگیر اماکن و منازل شده است و دزدگیرهای با فناوری های پیشرفته وارد بازار شده اند و گزینه های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهند. در اینجا به چند مورد از مهم ترین انواع دزدگیر اماکن اشاره می کنیم. شما می توانید انواع مختلف دزدگیر اماکن از برند های مختلف را از ایمن کالا تهیه نمایید. 

دزدگیر آژیری اماکن، دزدگیر اماکن کلاسیک و پرکاربرد

این سیستم ها با داشتن سنسورهای حرکتی در ساختار خود، حرکات مختلف را تشخیص داده و در صورت تشخیص حرکت، فرمان به پنل مرکزی صادر شده و آژیر به صدا در می آید. شما می توانید در صفحه دزدگیر حرکتی نمونه های مختلفی از این نوع دزدگیر اماکن را مشاهده نمایید. 

این نوع از دزدگیرها هنوز هم کاربرد داشته و بسیاری از افراد به علت مزایایی که این نوع دزدگیرها مانند قیمت ارزان دارند هنوز هم برای تامین امنیت از آنها استفاده می کنند.  برخی از مدل های دزدگیرهای آژیری پس از تشخیص حرکت با شماره تلفن ها ضروری به وسیله شماره گیر اتوماتیک تماس می گیرند.از جمله معایبی که می توان برای این نوع از دزدگیرها بیان کرد قطع شدن ارتباط با قطع شدن خط تلفن، پایین بودن امنیت و عدم کنترل کردن آن از راه دور می باشد.

انواع دزدگیر اماکن

 

دزدگیر سیم کارتی اماکن، یکی دیگر از انواع پرطرفدار

ا قرار دادن سیم کارت این نوع از دزدگیرها می توان به راحتی با شماره تلفن های داده شده به دستگاه ارتباط برقرار نموده و اعلام سرقت کرد. این نوع از دزدگیرها از امنیت بالایی برخوردار بوده و کاملا هوشمند می باشند. مزیتی که دزدگیرهای سیم کارتی دارند امکان کنترل کردن آنها از راه دور می باشد. اپلیکیشن هایی برای گوشی های اندروید و آیفون وجود دارد که با نصب آنها می توان به روشن و خاموش کردن این دزدگیرها از طریق تلفن همراه پرداخت.

علاوه بر منازل و اماکن تجاری می توان از دزدگیرهای سیم کارتی جهت فرمان پمپاژ آب در باغ ها و باز و بسته کردن درب پارکینگ نیز استفاده نمود. علاوه بر آن می توان این نوع از دزدگیرها را به رله های کنترل فرمان صنعتی نیز متصل کرد. استفاده از دزدگیر سیمکاری در کنار سیستم دودزا طلافروشی می تواند خیال شما را از امنیت اماکن حساس مانند طلافروشی ها راحت کند.

دزدگیر بی سیم، دزدگیر وایرلس اماکن

ین دزدگیرها همانطور که از نامشان پیداست فاقد هر گونه سیم کشی بوده و به صورت وایرلس ارتباط را میان سنسورهای تشخیصی و پنل مرکزی برقرار می نمایند.با نصب چشمی در محل مورد نظر، در صورت تشخیص هر مورد مشکوکی، پالس ها به دزدگیر ارسال شده و فرمان آلارم صادر می شود و با شماره های از پیش تعیین شده تماس گرفته خواهد شد.

این نوع از دزدگیرها قیمت بالاتری نسبت به موارد قبلی داشته اما به علت این که نیازی به هزینه کردن برای خریداری سیم و نصب آنها نمی باشد صرفه اقتصادی خواهند داشت. معمولا از این نوع دزدگیرها به عنوان دزدگیر ویلا استفاده می شود. زیرا در اکثر مواقع سال شما در ویلای خود حضور ندارید و با استفاده از این دزدگیر می توانید از ورود ناخواسته افراد به ویلای خود از راه دور با خبر شوید. 

دزدگیر سیم کارتی اماکن

آشنایی با بهترین برندهای دزدگیر اماکن در ایران 

حالا که با انواع پرکاربرد دزدگیر اماکن و نقاط ضعف و قوت آن آشنا شدید می توانیم به معرفی برند های مطرح در این زمینه بپردازیم.

دزدگیر GMK، برندی معتبر با سابقه سال ها فعالیت 

یکی بهترین برندهای دزدگیر اماکن برند GMK می باشد که انواع تجهیزات امنیتی صنعتی و خانگی را در کشور تولید می کند. این نوع از دزدگیرها توانایی ثبت کردن وقایع با ۶۰ حفظه را دارند و  می توان ۳ زون مجزا را توسط این دزدگیرها از طریق پیامک، تلفن، ریموت و اپلیکیشن تلفن همراه کنترل نمود. این برند دارای سیستم حفاظت SP نیز بوده و کیفیت طراحی بالایی نیز دارد.

دزدگیر فایروال، دزدگیر ایرانی با امکانات مناسب

فایروال برندی ایرانی است که سال هاست در زمینه تولید انواع سیستم های امنیتی از قبیل انواع دزدگیر و دوربین مدار بسته فعالیت می کند. این شرکت از فناوری های پیشرفته در دزدگیرهای اماکن استفاده کرده و جزء برندهای مطرح در این زمینه می باشد. انواع مختلفی از دوربین ها از قبیل دزدگیر مدل F6 بدون تلفن کننده، دزدگیر اماکن مدل F7 با تلفن کننده با خط تلفن ثابت، مدل F9 سیم کارتی و F10 سیم کارتی از تولیدات شرکت فایروال می باشد. محصولات این شرکت دارای گارانتی ۵ ساله بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

برندهای دزدگیر اماکن

دزدگیر پارادوکس، برند معتبر دزدگیر اماکن در ایران

در لیست برترین مارک های دزدگیر منزل می توان پارادوکس را از بهترین های سیستم های حفاظتی دانست. دزدگیرهای برند پارادوکس در کشور کانادا تولید شده و دارای قابلیت ها و امکانات بسیاری می باشند. بیشترین استفاده از این نوع از دزدگیرها در سازمان ها و ادارات بزرگ می باشد. دزدگیر پارادوکس دارای ۳۲ زون بی سیم و ۲ زون با سیم می باشد و می توان برای آن ۳۲ کاربر مختلف را که قادر به کنترل دستگاه از راه دور باشند انتخاب نمود. تعداد ۳ شماره تلفن نظارت، ۵ شماره تلفن شخصی و ۱ پیجر می توان برای آن تعریف نمود. این نوع از دزدگیرهای اماکن دارای قیمت بالاتری نسبت به برندهای ایرانی می باشند.

با خرید دزدگیر اماکن امنیت ساختمان های خودرا تامین کنید

در این مقاله با بهترین برندهای دزدگیر اماکن در ایران آشنا شدیم و به بررسی نقاط ضعف و قوت آن ها پرداختیم. قبل از انتخاب برند دزدگیر اماکن خود، ابتدا باید نوع دزدگیر مورد نظر خود را انتخاب کنید. توجه کنید همواره گران قیمت ترین برند بهترین گزینه نیست. سعی کنید گزینه ای را انتخاب کنید که با نیاز شما سازگار باشد و بتواند به بهترین شکل به نیاز شما پاسخ دهد. شما می توانید لیست کاملی از انواع دزدگیر اماکن را در سایت ایمن کالام مشاهده کنید و بهترین گزینه را بر حسب نیاز خود تهیه نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× 6 = 24

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

9010454556