دزدگیر سیمکارتی چیست و چگونه کار می‌کند

دزدگیر سیم کارتی چیست و چگونه عمل می‌کند؟

با افزایش سارقین و پیشرفت آن‌ها در نحوه سرقت، مالکین خودرو به دنبال ایمن‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌های حفظ امنیت خودرو هستند. دزدگیرهای بسیاری در بازار به فروش می‌رسند که با توجه به نیاز و هزینه موردنظر می‌توانید دزدگیر مناسب برای خودرو را خریداری کنید. در این میان دزدگیرهای سیمکارتی از پیشرفته‌ترین و به‌روزترین دزدگیرهای موجود در بازار هستند که کیفیت بسیار بالایی در مقایسه با دزدگیرهای دیگر دارند.

دزدگیرهای سیمکارتی با قابلیت‌هایی که دارند تا حد زیادی از امنیت خودرو محافظت می‌کنند. در این مقاله به این سوال که دزدگیر سیمکارتی چیست و چه کاربردی دارد، پاسخ خواهیم داد. اگر قصد خرید این دزدگیر را دارید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نحوه کار دزدگیر سیم کارتی ماشین، ایمن‌ترین دزدگیر خودرو

همانطور که از نام این دزدگیر پیدا است، دزدگیر سیم‌کارتی به کمک یک سیم کارت و اتصال به اینترنت عمل می‌کند. این دزدگیر در هر نقطه از ایران که آنتن دهی سیمکارت فعال باشد، قادر به ارسال اطلاعات خودرو از طریق اینترنت به نرم افزار نصب شده روی موبایل شما است.

دزدگیر سیمکارتی در فواصل بسیار طولانی نیز با کنترل از راه دور خودرو قادر به خفظ امنیت خودرو است، کافی است محدوده‌ای که خودرو در آن قرار داد آنتن‌دهی مناسبی داشته باشد. مانند دوربین وایرلس که بهترین ابزار امنیتی برای مکان‌های مختلف است؛ دزدگیر سیم‌کارتی نیز بهترین دزدگیر برای حفظ امنیت انواع خودروها است.

کاربرد دزدگیر سیمکارتی

کاربرد دزدگیرهای سیم کارتی، دزدگیر مناسب برای انواع خودروهای داخلی و خارجی

دزدگیرهای سیمکارتی خودرو برای استفاده از حفظ امنیت انواع خودروهای داخلی و خارجی کاربرد دارند. این دزدگیرها در کمترین زمان ممکن اطلاعات خودرو را برای مالک ارسال می‌کنند و او را در جریان وضعیت خودرو قرار می‌دهند. در کنار دزدگیرهای سیمکارتی پیشنهاد می‌کنیم از دوربین سیمکارتی نیز استفاده کنید. دوربین‌های سیمکارتی خودرو امکان ارسال تصاویر را به‌صورت زنده یا ضبط شده دارند و برای افرادی که پارکینگ ندارند انتخاب بسیار کاربردی و مناسبی است.

مزایای دزدگیر سیم کارتی، دزدگیر اینترنتی خودرو

دزدگیرهای سیم‌کارتی مزایای بسیاری دارند. با خرید این دزدگیرها پس از سرقت نیز مالک به راحتی می‌تواند خودرو را ردیابی کند. مهم‌ترین مزایای دزدگیرهای سیمکارتی به شرح زیر هستند:

اطلاع سریع تغییر وضعیت خودرو از طریق نرم افزار یا اس ام اس

پس از خرید دزدگیرهای سیم‌کارتی سریعا نرم افزار مربوط به آن را نصب کنید تا در کمترین زمان اطلاعات مربوط به خودرو از طریق نرم افزار برای شما ارسال شود. علاوه‌بر نرم افزار، اطلاعات خودرو از طریق اس ام اس نیز برای مالک ارسال می‌شوند. با خرید دزدگیر سیمکارتی شما یک خرید دوربین ‌مخفی برای خودرو خود انجام داده‌اید. در هر لحظه از طریق پیامک یا نرم افزار اطلاعات مربوط به باز و بسته شدن درب، پنجره‌ها، قفل‌‌های درب، روشن یا خاموش شدن خودرو برای شما ارسال می‌شوند.

دزدگیر و ردباب سیم کارتی اتومبیل، کنترل خودرو خود را در دست بگیرید

شاید با شنیدن جمله دزدگیر سیم کارتی چیست به ذهن‌تان خطور نکند که این دزدگیر علاوه‌بر قابلیت‌های بسیاری که دارد یک ردیاب بی‌نظیر برای خودرو شما است. با استفاده از دزدگیر سیم کارتی علاوه‌بر اطلاع دقیق از وضعیت خودرو، امکان کنترل خودرو از راه دور را نیز خواهید داشت. مالکین خودرو می‌توانند در هر فاصله‌ای با استفاده از کدهای مخصوص درب ماشین را باز یا بسته کنند. دزدگیر سیمکارتی این اجازه را به شما می‌دهد که موتور خودرو را خاموش و روشن کنید. اگر برای پارکینگ خود از دزدگیر اماکن استفاده نمی‌کنید پیشنهاد می‌کنیم با خرید دزدگیر سیمکارتی امنیت خودرو خود را تضمین کنید.

کنترل از راه دور خودرو

ردیابی خودرو از راه دور، قابلیت شگفت انگیز دزدگیر سیم کارتی

شاید بتوان یکی از مهم‌‌ترین مزایا و قابلیت‌های دزدگیر سیم کارتی را ردیابی خودرو از راه دور به شمار آورد. با کمک اینترنت می‌توانید در هر لحظه، مکان دقیق خودرو روی نقشه را مشاهده کنید. اهمیتی ندارد فاصله شما با خودرو 10 متر یا 100 کیلومتر باشد. کلیه جزئیات دقیق خودرو از طریق نرم افزار برای شما ارسال می‌شود.

دزدگیر سیم کارتی قابل نصب برای انواع خودرو ایرانی و خارجی

دزدگیر سیم کارتی قابل نصب روی کلیه خودروهای داخلی و خارجی است و به راحتی می‌تواند اطلاعات دقیق انواع خودروها را پردازش و برای مالک ارسال کند. از این دزدگیر به عنوان دزدگیر سمند، پراید، بنز و بی ام و استفاده می‌شود و به یک میزان از امنیت کلیه خودروها محافظت می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم با توجه به قیمت خودرو در این روزها برای جلوگیری از خسارت‌های مالی جبران ناپذیر در اولین فرصت این دزدگیر را خریداری کنید.

بهترین دزدگیر خودرو ایرانی

خرید دزدگیر سیم کارتی ارزان و باکیفیت بالا از فروشگاه ایمن کالا

 در این مقاله به این سؤال که دزدگیر سیم کارتی خودرو چیست و چه کاربردی دارد پاسخ دادیم. دزدگیر سیمکارتی خودرو، قطعاً یکی بهترین انواع دزدگیرهای موجود در بازار برای حفظ امنیت خودروی شما است. خرید یک دزدگیر باکیفیت و مطمئن خیال شما را برای همیشه از امنیت خودرو راحت می‌کند. ایمن کالا یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش محصولات امنیتی، دزدگیر خودرو و اماکن است. برای آشنایی با محصولات ایمن کالا و خرید انواع دزدگیر ماشین با شماره  02122171062 تماس بگیرید. همکاران ما در ایمن کالا آماده گفتگو و راهنمایی شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 4 =

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

9010454556