راهنمای خرید دزدگیر ماشین

راهنمای خرید دزدگیر ماشین و انتخاب بهترین دزدگیر خودرو

بهترین دزدگیر ماشین کدام است؟ هر چند که دزدگیر خودرو عمری نزدیک به یک قرن دارد و در طول زمان با ورود تکنولوژی‌های جدید تغییرات بسیار زیادی داشته است. اما تکنولوژی به همان اندازه که به پیشرفت سیستم‌های امنیتی خودرو کمک کرده‌است، به همان اندازه نیز روش‌های جدیدی برای سرقت خودروها فراهم آورده است که باعث می‌شود دزدگیر ماشین به تنهایی برای حفاظت از ماشین قابل اعتماد نباشد.

دزدگیر خودرو، قفل فرمان، قفل پدال و دیگر تجهیزاتی که جهت ایمن‌سازی و جلوگیری از دزدیده شدن خودرو استفاده می‌شوند، همگی دارای محدودیت‌هایی هستند و تنها می‌توانند زمان سرقت خودرو را به تعویق بیندازند. و یا با هشدار و صدای آلارم شما و دیگران را مطلع سازند ولی تا زمانی مؤثرند که سارق متوجه محل نصب دزدگیر و قطع آن نشده باشد.اینجاست که به سیستمی ایمن‌تر با کارایی بهتر نیاز داریم. در این مقاله همراه ایران رهیاب باشید تا با بهترین دزدگیر ماشین آشنا شویم.

انتخاب بهترین دزدگیر ماشین

خرید دزدگیر ماشین، چگونه بهترین گزینه را انتخاب کنیم؟

تمام افرادی که قصد خرید ماشین را دارند، دغدغه خرید بهترین دزدگیر ماشین با امنیت بالا را نیز در سر می پرورانند. نداشتن اطلاعات کافی در مورد خرید بهترین دزدگیر ماشین ممکن است باعث شود تا محصولی که خریداری کرده اید، پس از مدت کمی دچار آسیب و خرابی شود و مشکلات زیادی را برای شما ایجاد نماید. بهترین دزدگیر ماشین هایی که در بازار موجود هستند، شاید در نگاه اول و از نظر ظاهری بسیار متفاوت باشند اما هدف تمام آن ها یکی  و آن هم محافظت از ماشین شماست. شما می توانید با خرید دزدگیر خودرو از ایمن کالا، با خیال راحت بهترین گزینه را انتخاب کنید. ما در اینجا سعی می کنیم به مهم ترین نکاتی که در خرید دزدگیر ماشین باید به آن توجه کنید اشاره کنیم. 

راهنمای خرید دزدگیر خودرو

نکاتی که قبل از خرید دزدگیر ماشین باید بدانید

اگر تصمیم به خرید دزدگیر ماشین دارید، باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید. دزدگیر انتخابی شما، فارق از اینکه از چه مدل و برندی است، باید امکانات پایه ای را برای محافظت از خودرو شما داشته باشد. به همین دلیل در راهنمای خرید دزدگیر ماشین سعی می کنیم به مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید دزدگیر باید به آن ها توجه کنید اشاره کنیم. وجود امکانات زیر و بررسی آن ها در هنگام خرید به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را برای محافظت از خودروی خود در مقابل سرقت انتخاب کنید. علاوه بر امن کردن خودرو شما می توانید از طریق افزایش امنیت محل پارک خودرو نیز از سرقت خودروی خود جلوگیری کنید. سنسور حرکتی دزدگیر  یکی از ابزارهایی است که در کنار دزدگیر ماشین می توانید از آن استفاده نمایید. فراموش نکنید شما می توانید در هنگام خرید از یک فرد مطلع کمک بگیرید یا با تماس با پشتیبانی ایمن کالا از راهنمای خرید تلفنی بهره مند شوید. در هنگام خرید دزدگیر به وجود این امکانات در دزدگیر خود توجه کنید.

  • سنسور‌ها و هشدارها
  • ویژگی های ضد سرقت
  • دزدگیرهای رمزدار
  • اتصال دزدگیر به تلفن هوشمند
  • سهولت نصب
  • ویژگی های رفاهی

آشنایی با انواع دزدگیر خودرو 

بعد از توجه به نکات مهمی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، نوبت به انتخاب نوع دزدگیر خودرو است. دزدگیر ها انواع و اقسام مختلفی دارند که هر یک از آن ها برای کاری ساخته شده اند. هر یک از انواع دزدگیر های خودرو دارای امکانات، نقاط ضعف و نقاط قوت خاص خود هستند که در هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید. نکته دیگر قیمت دزدگیرهای خودرو است که می تواند در انتخاب یک گزینه تاثیر زیادی داشته باشد. در ادامه راهنمای خرید بهترین دزدگیر خودرو همراه ما باشید تا با انواع دزدگیر های خودرو آشنا شویم. 

دزدگیر خودرو ساده؛ راهنمای خرید دزدگیر ماشین

دزدگیر ماشین ساده، پرمصرف‌ترین و متداول‌ترین دزدگیری است که در حال حاضر در کشور استفاده می‌شود. این دزدگیرها قابلیت‌های زیادی ندارند و در بهترین حالت تنها در صورتی که ضربه‌ای به خودرو وارد شود می‌توانند با صدای هشدار شما و دیگران را مطلع سازند. این ویژگی هم تنها در زمانی مؤثر است که شما به خودرو نزدیک باشید. چون بعید است صدای مرسوم و عادی دزدگیر خودرو شما برای دیگران جلب توجه کند؛ آن هم فقط در شرایطی که بتوانید صدای دزدگیر ماشینتان را از صدای دزدگیر دیگر خودروها تشخیص دهید!

این نوع دزدگیرها با توجه به امکانات کم و قابلیت‌های محدود از دیگر انواع دزدگیر خودرو قیمت کمتری دارند. اما به هر حال با وجود ساده بودنشان شاید بتوانند سارقان کم‌ تجربه را مدت زمان بیشتری پشت درب ماشین نگه دارند! این دزدگیرها معمولا دارای یک ریموت کنترل با برد تقریبا ۱۰۰ متر، سیستم اعلام هشدار با صدا و سنسورهای حساس به حرکت و ضربه هستند. شما می توانید با نصب دوربین مداربسته کوچک در خودرو بخشی از نقاط ضعف اینگونه از دزدگیر ها را پوشش دهید. 

دزدگیر تصویری، گران‌ترین دزدگیر ماشین

دزدگیرهای تصویری به‌عنوان گران‌ترین دزدگیر ماشین شناخته می‌شوند. این دزدگیرها مجهز به مانیتورهای کوچکی روی ریموت هستند که موقعیت اطراف خودرو را نمایش می‌دهند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دزدگیرهای تصویری قابلیت خاموش کردن خودرو از فاصله یک کیلومتری است. همچنین دزدگیرهای تصویری مجهز به قفل کودک و قفل مرکزی هستند. نمایش آلارم باز شدن درب‌ها یا روشن شدن خودرو روی ریموت در فاصله 500 متری یا یک کیلومتری یکی دیگر قابلیت‌های دزدگیرهای تصویری است.

دزدگیر سیم کارتی، پرطرفدارترین دزدگیر در رده‌بندی دزدگیر ماشین

دزدگیرهای سیم کارتی پیشرفته‌ترین نوع دزدگیر هستند. در دزدگیرهای سیم کارت خور با استفاده از یک سیم کارت اطلاعات جغرافیایی ماشین برای مالک اصلی ارسال می‌شود. دزدگیرهای سیم کارتی با اتصال به دکل‌های مخابراتی از طریق ارسال پیامک موقعیت مکانی ماشین را ارسال می‌کنند. مزیت دزدگیرهای سیم کارتی نسبت به دزدگیرهای این است که محدودیت‌های جغرافیایی را ندارد و خودرو در هر نقطه‌ای که باشد موقعیت مکانی آن مانند لینک‌های گوگل مپ ارسال می‌شود.

دزدگیرهای سیم کارتی برای هر نوع وسیله نقلیه‌ای قابل استفاده است. از دزدگیرهای سیم کارتی به‌عنوان دزدگیر موتور سیکلت تا دزدگیر ماشین‌های سنگین، وانت و سواری استفاده می‌شود. عملکرد دقیق و بدون خطای دزدگیر سیم کارت خور مهم‌ترین مزیت نصب این مدل از دزدگیرها به شمار می‌رود. شما می توانید با نصب دزدگیر امکان در محل پارک خودروی خود در کنار استفاده از دزدگیر سیم کارتی تا حد زیادی خیال خود را از امنیت خودرو و سایل وسایل نقلیه خود راحت کنید. 

قیمت انواع دزدگیر ماشین

قیمت دزدگیر خودرو، راهنمای خرید دزدگیر خودرو

بعد از بررسی نکات اولیه خرید دزدگیر و انتخاب نوع دزدگیر مورد نظر، بررسی قیمت انواع دزدگیر است. دزدگیر ها بر اساس نوع و امکاناتی که داراند دارای رنج قیمتی متفاوتی هستند. کف قیمتی دزدگیر ها از کمتر از یک میلیون تومان شروع می شود. در قیمت های پایین معمولا با دزدگیر های ساده که امکانات کمی دارند رو به رو هستیم. با افزایش قیمت به بیش از 1 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان انواع دزدگیر های تصویری و دزگیرهای سیم کارتی در دسترس هستند. شما می توانید با خرید دزدگیر از سایت ایمن کالا تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

69 − = 60

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

9010454556