راه های جلوگیری از سرقت در مغازه

راه‌های جلوگیری از دزدی در مغازه، معرفی 5 روش کاربردی و کم‌هزینه

متاسفانه این روزها بیشتر از هر زمان دیگری شاهد افزایش سرقت از مغازه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ هستیم. حفظ امنیت و جلوگیری از دزدی در مغازه به یکی از دغدغه‌های اصلی فروشندگان تبدیل شده است. روش‌های قدیمی مانند نصب کرکره‌های امنیتی و استفاده از قفل‌های بزرگ و کوچک، دیگر برای جلوگیری از سرقت کارآمد نیستند. اگر شما هم نگران حفظ امنیت مغازه خود هستید خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله شما را با 5 روش کاربردی جلوگیری از دزدی مغازه آشنا خواهیم کرد.

1. نصب دزدگیر مغازه، کاربردی‌ترین روش جلوگیری از دزدی مغازه

یکی از روش‌هایی که معمولا سارقین از آن برای سرقت از مغازه استفاده می‌کنند، پنهان کردن وسایل و محصولات فروشگاه زیر لباس، داخل کیف و پس از آن ترک سریع محل سرقت است. با استفاده از دزدگیر مغازه هیچ‌کدام از محصولات فروشگاه بدون اجازه و تایید فروشنده از آن‌جا خارج نمی‌شوند. دزدگیر مغازه با استفاده از امواج دریافتی از تگ‌ها و لیبل‌های لباس عمل می‌کند؛ در صورتیکه تگ یا لیبل از محصول جدا نشده باشد و فرد قصد خروج از مغازه را داشته باشد، دزدگیر بلافاصله شروع به آژیر کشیدن می‌کند. با استفاده از این دزدگیر محصولات شما در امنیت کامل خواهند بود.

دزدگیر مغازه
2. نصب آینه در بخش‌های مختلف مغازه، راه‌حلی آسان برای جلوگیری از سرقت در مغازه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تحقیقات نشان می‌دهد با نصب آینه در بخش‌های مختلف مغازه، میزان سرقت کاهش می‌یابد. با انجام این کار علاوه‌بر بالا بردن قدرت دید فروشنده در همه قسمت‌ها، مشتری و سارق با دیدن تصویر خود در آینه مدام احساس دیده شدن و در معرض دید قرار گرفتن دارند. شاید نصب آینه، ایمنی بالایی نداشته باشد اما یک پیشنهاد ارزان و کاربردی برای شما است.
در کنار این کار برای حفظ امنیت مغازه و جلوگیری از سرقت پیشنهاد می‌کنیم از یک دستگاه ضد سرقت مکمل مانند دستگاه مه ساز طلافروشی در فروشگاه استفاده کنید. این دستگاه بلافاصله پس از فعال شدن، حجم زیادی دود غلیظ تولید می‌کند و مانع از دید سارقین می‌شود. این دستگاه یک مکمل قوی برای روش‌ها و ابزارهای مختلف امنیتی است. برای اطلاع از قیمت مه ساز طلافروشی همین حالا به سایت ایمن کالا مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنید.

فواید نصب آینه در مغازه
3. نصب دزدگیر بی‌سیم اماکن، سرقت از فروشگاه را به حداقل برسانید

نصب دزدگیر بی‌سیم اماکن یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از دزدی در مغازه است. این دزدگیر به نسبت دزدگیرهای ساده و معمولی از امنیت بسیار بالایی برخودار است. بلافاصله پس از باز شدن درب مغازه، شکسته شدن شیشه‌ها و هر اقدام غیرمنتظره، دزدگیر بی‌سیم شروع به آژیر کشیدن می‌کند و از طریق پیامک یا تماس تلفنی صاحب مغازه را در جریان وقوع اتفاق قرار می‌دهد.
این دزدگیرها علاوه‌بر ارسال پیامک، قابلیت ضبط و شنود صدا را نیز دارند. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا از کلیه اتفاقات مغازه قبل و بعد سرقت مطلع شوید. دزدگیر بی‌سیم اماکن با نصب سریع و آسان یک انتخاب بی‌نظیر برای حفظ امنیت و جلوگیری از سرقت مغازه شما است.

4. نصب دوربین مداربسته، جلوگیری از سرقت مغازه در کمترین زمان

نصب دوربین مداربسته یکی از راه‌های اصلی جلوگیری از سرقت در مغازه‌ها است. نصب این ابزار امنیتی قدرتمند میزان سرقت را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. سارقین با دیدن دوربین مداربسته و ترس از شناسایی از سرقت منصرف می‌شوند.
حتی پس از سرقت نیز با کمک دوربین مداربسته می‌توانید چهره سارقین را شناسایی کرده و در کم‌ترین زمان به اموال خود دست یابید. معمولا در برنامه‌ریزی برای خرید و نصب دزدگیر اماکن تجاری و پاساژ، استفاده از دوربین مداربسته یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های پیشنهادی کارشناسان است که در کنار دزدگیرهای آژیردار با چک کردن ورود و خروج افراد مشکوک از وقوع جرم و سرقت تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.

جلوگیری از دزدی در مغازه
5. نصب مجهزترین دوربین‌های سقفی، تضمین قطعی حفظ امنیت مغازه شما

دوربین‌های مداربسته و دزدگیرهای آژیر دار همگی انتخاب بسیار خوبی برای جلوگیری از سرقت در مغازه شما هستند. اما در پایان این مقاله قصد داریم شما را با پیشرفته‌ترین و به روزترین دوربین‌های سقفی در بازار آشنا کنیم. دوربین سقفی یا فیش آی به شما این امکان را می‌دهد تا همه قسمت‌های مغازه و فروشگاه را به‌طور دقیق و لحظه‌ای رصد کنید.
از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه امنیتی می‌توان به ایجاد زاویه دید گسترده، پوشش دهی کلیه نقاط کور و نصب آسان در همه مغازه‌های کوچک و فروشگاه‌های بزرگ اشاره کرد. از دیگر قابلیت‌های جذاب و کاربردی این دوربین‌ها می‌توان به قابلیت ضبط صدا با کیفیت بسیار بالا اشاره کرد. با نصب این دوربین‌ها دیگر نیازی به نگرانی بابت سرقت اجناس مغازه و فروشگاه‌تان نخواهید داشت.

دزدگیرهای سقفی مغازه
خرید بهترین دزدگیر اماکن، حفظ امنیت قطعی مغازه و محصولات شما با محصولات ایمن کالا

در این مقاله شما را با بهترین و جدیدترین راه‌های جلوگیری از سرقت در مغازه آشنا کردیم. اگر قصد خرید باکیفیت‌ترین دزدگیرهای اماکن برای مغازه یا فروشگاه‌تان را دارید پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید. فروشگاه ایمن کالا با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه وارد کردن محصولات باکیفیت حافظ امنیت خودرو، ساختمان و محل کار شما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 02122171062 تماس بگیرید. کارشناسان ما پاسخگوی کلیه سوالات شما در زمینه خرید دزدگیر مغازه و فروشگاه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 × 1 =

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

9010454556