سیستم اعلام سرقت منزل

سیستم اعلام سرقت منزل

دزدگیر منزل، نیازی برای هر خانه

در دنیای شلوغ  و پر از سروصدا و آلودگی امروز آیا پناهگاهی مهم‌تر از خانه وجود دارد؟ همه‌ی ما بعد از یک روز شلوغ کاری، تجربه‌های دلپذیر یا تجربه‌های بد یا بعد از هر سفر بلاخره به خانه برمی‌گردیم. خانه مهم‌ترین مامن هر انسانی است. اگر به شاخص‌های کیفی زندگی ایده‌آل نگاهی بیندازیم درمی‌یابیم که عنصر امنیت یکی از تعیین‌کننده‌ترین فاکتورهاست.

اگر زیبا‌ترین خانه‌ی دنیا را داشته باشید اما خیال شما از بابت امنیت آن آسوده نباشد چه می‌کنید؟ به نظر می‌رسد یافتن وسیله‌ای که تمام این نگرانی‌ها را نابود کند ضروری است. اگر از متخصصان حوزه‌ی ایمنی کمک بگیرید بدون شک به شما نصب دزدگیر خانه‌ را پیشنهاد می‌کنند. اما چطور می‌شود دزدگیر مناسبی برای منازل، باغ و ویلا انتخاب کرد؟

خرید سیستم اعلام سرقت

دزدگیر‌های خانه مدل‌های مختلفی در بازار دارد که با نام‌های دزدگیر‌ ساده ، دزدگیرضدسرقت ، دزدگیر درب، آژیر درب منزل  و بسیاری از نام‌های دیگر بین مردم شناخته می‌شوند. قیمت دزدگیر منزل نیز بسته به کیفیت و برند و کشور سازنده متفاوت است. البته شما نمی‌توانید با پیش‌داوری در مورد کشور سازنده لزوما به کیفیت دزدگیر مورد نظر پی ببرید. فاکتور دیگری که در انتخاب دزدگیر خانه، دزدگیر باغ یا دزدگیر ویلا موثر است کیفیت بدنه‌ی چشمی و اندازه‌ی آن است. قطعا هرچه چشمی دزدگیر کوچک‌تر باشد پنهان کردن آن از چشم سارقان آسان‌تر است.

در هنگام انتخاب دزدگیر منزل باید به تکنولوژی دزدگیر و به روز بودن این تکنولوژی نیز توجه کنید. از طرفی تعداد سنسورها در کیفیت دزدگیر منازل موثر است. هسته‌ی مرکزی دستگاه وظیفه‌ی تشخیص خطر را برعهده دارد و هرچه تعداد سنسورها بیشتر باشد این تشخیص دقیق‌تر است. بعضی از مدل‌های دزدگیر منازل بیش از 50 سنسور دارند و به‌خوبی خطر را دریافت می‌کنند.

انواع سیستم اعلام سرقت

دزدگیرها با تفکیک نحوه‌ی ارتباط و خبردهی به انواع مختلف تقسیم می‌شوند. دزدگیر‌های بدون ارتباط در هنگام دریافت خطر توسط سنسور دزدگیر  وظیفه‌ی آژیر کشیدن را دارند. صدای بلندی که این دزدگیر ایجاد می‌کند احتمالا خبری از وقوع سرقت می‌دهد و البته در مناطق مسکونی گوش تمام اهالی محل را  کر می‌کند! نوع دیگری از دزدگیر منزل دزدگیر‌های تلفنی است. نوع قدیمی این دزدگیرها که به تلفن‌های ثابت متصل می‌شدند قابلیت قطع‌شدن توسط سارق را داشتند، اما نوع جدید آن‌ها دزدگیر‌های سیم‌کارتی است. می‌توانید آن‌ها را در هر مکانی نصب کنید بدون اینکه محدودیت نزدیکی به خطوط تلفن مزاحم شما شود. درثانی قطع آن نیز عملا غیرممکن است.

بهترین سیستم اعلام سرقت

بهترین دزدگیر منزل موجود در بازار ایران همین دزدگیر‌های سیم‌کارتی است. نوع دیگری از این دزدگیرها، دزدگیر‌های اینترنتی است که به دلیل مشکلات عدیده‌ی خطوط اینترنتی هنوز جای خود را میان کاربران پیدا نکرده است. در هنگام انتخاب دزدگیر باید به عامل خطا نداشتن دزدگیر منزل توجهی ویژه داشت. این خطاها در تشخیص تغییرات محیطی مثل حرکت جانوران یا تغییرات آب‌وهوایی اتفاق می‌افتد. هرچه دزدگیر از تکنولوژی پیشرفته‌تری برخوردار باشد احتمال این خطاها کمتر می‌شود و می‌توانید با خاطرجمعی بیشتری از دزدگیر‌ استفاده کنید.

برای شناخت و انتخاب دزدگیر مناسب با توجه به نیاز خود به جستجو بپردازید و دزدگیری که نیاز شما را بهتر تامین می‌کند انتخاب کنید. چه به‌عنوان دزدگیر باغ بخواهید از آن استفاده کنید و چه دزدگیر منزل یا ویلا، مدل‌های موجود در بازار ایران قطعا نیاز شما را پوشش خواهد داد.

 

تلفن تماس : 00000000 -021   و 00000000 -021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

58 + = 66

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

9010454556