دوربین مداربسته و قابلیت آن

قابلیت‌های دوربین مداربسته، بهترین وسیله برای حفظ امنیت و کاهش جرایم مختلف

دوربین‌های مداربسته انتخابی بی‌نظیر برای حفظ امنیت و جلوگیری از سرقت ساختمان هستند. این دوربین‌ها برخلاف باور اکثر افراد علاوه‌بر ضبط تصاویر محل، قابلیت‌های بسیاری دارند که در امنیت ساختمان بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

علاوه‌بر حفاظت از امنیت ساختمان‌های مسکونی یا محل کار، دوربین‌های مداربسته نقش کاربردی و مهمی در سیستم مکان‌های عمومی، اداره پلیس، نظارت همگانی، شغل‌ها و مکان‌های مختلف دارند. قابلیت بالای این دستگاه امنیتی آن را به یکی از پرفروش‌ترین محصولات حفاظتی بازار تبدیل کرده است. برای آشنایی با مهم‌ترین قابلیت‌های دوربین مداربسته در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

1.     قابلیت ضبط تصاویر و ارسال همزمان داده به چند دستگاه

قابلیت ضبط تصاویر با بالاترین کیفیت را می‌توان یکی از قابلیت‌های اصلی دوربین مداربسته است که به شما کمک می‌کند تا در شرایط اضطراری بتوانید کلیه تصاویر دوربین را چک کنید. دور‌بین‌های مداربسته قابلیت ارسال همزمان تصاویر به چند دستگاه را دارند.

این امر به شما کمک می‌کند تا در هرکجا و هر زمان که بخواهید به صورت آنلاین تصویر مکان موردنظر و رفت و آمدهای آن‌جا را چک کنید. با این قابلیت‌ها دیگر نیازی به حضور فیزیکی در ساختمان و کنترل وضعیت امنیت ساختمان به صورت حضوری را نخواهید داشت. دوربین‌های مداربسته با قابلیت‌های کاربردی که دارند همواره یکی از پرفروش‌ترین محصولات فروشگاه اینترنتی ایمن کالا هستند.

قابلیت دوربین مداربسته

2.     قابلیت تنظیم ارتفاع دوربین‌های مداربسته، جا به جایی زاویه دید دوربین مداربسته در کمترین زمان

یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین مداربسته قابلیت تنظیم ارتفاع دوربین‌ها است. دوربین‌های مداربسته با قابلیت تنظیم ارتفاع و دید کامل به همه قسمت‌های ساختمان و مکان موردنظر کمک می‌کنند تا از همه جزئیات محیط اطراف مطلع باشید. در گذشته برای آنکه دوربین‌ها دید کلی از همه بخش‌های محیط داشته باشند مدام نیاز به حضور یک متخصص برای تغییر و جا به جایی دوربین داشتند.

 نسل جدید دوربین‌های مداربسته شامل دوربین سقفی پیشرفته و دوربین‌های وایرلس به راحتی و در کمترین زمان قابل جا‌ به جایی و تغییر زاویه دید هستند. هر چقدر دوربین در ارتفاع بالاتری قرار گیرد اطلاعات بیشتری از محیط پیرامون به شما می‌دهد. پایین بودن لنزهای دوربین اطلاعات کمتر با جزئیات بیشتر از چهره افراد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

قابلیت تنظیم ارتفاع دوربین مداربسته

3.     قابلیت شنود صدا با کیفیت بالا مهم‌ترین قابلیت دوربین‌های مداربسته پیشرفته

دوربین‌های مداربسته پیشرفته یا دوربین مداربسته کوچک با داشتن قابلیت ضبط و شنود صدا با بالاترین کیفیت همواره نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت ساختمان و محیط اطراف آن دارند. معمولا دوربین‌های مداربسته قادر به ضبط و شنود و صدا نیستند.

برای آنکه بتوانید صدای محیط را نیز همراه با تصویر داشته باشید باید یک میکروفن کوچک روی دوربین نصب کنید. اما تکنولوژی روز به روز پیشرفت می‌کند و ابزارهای جدیدی برای حفظ امنیت محیط تولید می‌شود. دوربین‌های مداربسته پیشرفته بدون نصب میکروفون قادر به شنود و ضبط صدا با کیفیت بالا هستند. با استفاده از شنود مکالمه‌‌های محیط می‌توانید از بروز سرقت و هر اتفاقات ناگوار در ساختمان را کاهش دهید.

4.     قابلیت دید در شب دوربین‌های مداربسته، جلوگیری از سرقت در تاریکی هوا

اکثر سرقت‌ها در منازل مسکونی و ساختمان‌های اداری در شب اتفاق می‌افتد. معمولا چهره سارقین در شب قابل شناسایی نیست و تقریبا پیدا کردن آن‌ها پس از سرقت غیرممکن است. قابلیت دید در شب دوربین‌های مداربسته به شما این امکان را می‌دهد در کمترین زمان چهره سارقین را با کیفیت بالا شناسایی کنید.

این دوربین‌ها انتخابی مناسب برای دزدگیر ویلا و مکان‌های خارج از شهر هستند که معمولا اکثر اوقات خصوصا در شب‌های متوالی خالی از سکنه هستند. با کمک دوربین‌های مداربسته دید در شب از هر نقطه‌ای که باشید می‌توانید جزئیات ساختمان را در هر لحظه از شبانه روز چک و بررسی کنید.

دوربین مداربسته دید در شب

5.     قابلیت زوم دقیق و تشخیص چهره، قدمی بزرگ در امنیت عمومی

دوربین‌های مداربسته فقط مختص محافظت از امنیت ساختمان و مکان‌های اداری نیستند. از این دوربین‌ها برای شناسایی چهره افراد در سطح شهر، مراکز آگاهی، بیمارستان‌ها و اکثر مراکز امنیتی استفاده می‌شود. قابلیت زوم و تشخیص دقیق چهره از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌های دوربین مداربسته است.

 با تشخیص دقیق چهره افراد در حین سرقت و پس از آن به راحتی و در کمترین زمان چهره سارق شناسایی می‌شود. علاوه‌بر این، حفظ امنیت ملی در شرایط حساس و تشخیص چهره افراد در کمترین زمان را می‌توان به عنوان یکی از قابلیت‌های مهم دوربین‌های مداربسته به شمار آورد.

برای امنیت بیشتر ساختمان خود از چه ابزاری استفاده کنیم؟

دوربین‌های مداربسته فقط یکی از ابزارهای امنیتی برای ساختمان‌ها و مکان‌های عمومی هستند. دوربین‌های مداربسته با توجه به قابلیت‌هایی که دارند در کنار دزدگیرهای پیشرفته‌ای مانند مگنت دزدگیر، دزدگیرهای بی سیم و دزدگیرهای حرکتی امنیت ساختمان را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهند. برای امنیت بیشتر ساختمان پیشنهاد می‌کنیم از یک دزدگیر و یک دوربین در کنار یکدیگر استفاده کنید و برای همیشه خیال خود را از امنیت ساختمان خود راحت کنید.

خرید دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته با قابلیت‌های کاربردی از فروشگاه اینترنتی ایمن کالا

در این مقاله شما را با قابلیت‌های دوربین مداربسته آشنا کردیم. برای خرید یک دوربین مداربسته باکیفیت پیشنهاد می‌کنیم به یک فروشگاه مطمئن و باتجربه مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی ایمن کالا با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه فروش انواع دزدگیر و دوربین مداربسته آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دوربین مداربسته و انواع دزدگیرها می‌توانید با شماره 02122410328 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 87 = 96

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

9010454556