مزایای دوربین مدار بسته

فواید نصب دوربین مدار بسته در خانه و محل کار

با افزایش سرقت در ساختمان‌های مسکونی و تجاری نگرانی‌ها بابت حفظ جان و سرمایه مردم روز به روز بیشتر از قبل می‌شود. برای حفظ امنیت باید به فکر راه‌حلی مناسب بود. دوربین‌های مدار بسته از جمله ابزار امنیتی هستند که مزایای بسیاری در حفظ امنیت منزل و محل کار دارند. نصب دوربین مدار بسته در منزل باعث می‌شود به صورت لحظه‌ای در جریان کلیه اتفاقات منزل قرار بگیرید. نصب این دوربین در محل کار نیز از مزایای بسیاری برخوردار است.

 اگر قصد دارید برای بالا بردن امنیت ساختمان خود یک دوربین مداربسته تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید تا با آشنایی کامل با مزایای این ابزار امنیتی از تصمیم خود در خرید و انتخاب دوربین‌های مدار بسته مطمئن شوید.

حفظ امنیت ساختمان، مهم‌ترین مزیت نصب دوربین مدار بسته

مهم‌ترین مزیت نصب دوربین مدار بسته را می‌توان حفظ امنیت ساختمان‌های مسکونی و تجاری به شمار آورد. با نصب دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته از وقوع اتفاقات تلخ و جبران ناپذیری مانند آتش‌سوزی، سرقت، وقوع جرم و جنایت پیش‌گیری خواهید کرد. با نصب این دوربین‌ها خیال ساکنین خانه برای همیشه از سرقت و ورود سارقین به منزل راحت خواهد شد و هنگام خواب آرامش بیشتری خواهند داشت.

حفظ امنیت ساختمان با دوربین مدار بسته

اهمیت و تاثیر دوربین‌های مدار بسته در کاهش ارتکاب جرم

شاید به این نکته توجه کرده باشید که اغلب پس از ورود به فروشگاه یا دفاتر اداری با جمله این مکان به دوربین مدار بسته مجهز شده روبرو شده می‌شوید. همین عبارت یک بازدارندگی جدی برای مجرمان و کسانی است قصد دور زدن قانون را دارند. با نصب دوربین‌های مدار بسته پس از وقوع جرم یا سرقت بلافاصله می‌توانید چهره فرد سارق را شناسایی کرده و از ارتکاب جرم‌های دیگر جلوگیری کنید. البته دوربین‌های مدار بسته تنها بازدارنده سرقت و ارتکاب جرم هستند. ابزار امنیتی دیگری مانند سیستم دودزا طلا فروشی و دزدگیرهای پیشرفته کمک بسیاری به شما در حفظ امنیت و جلوگیری از سرقت ساختمان می‌کنند.

کاهش هزینه بیمه با استفاده از دوربین مدار بسته، مزایا اقتصادی دوربین مدار بسته

یکی دیگر از مهمترین کاربردها و مزیت‌های دوربین مدار بسته تاثیر آن‌ها در کاهش هزینه های بیمه است. به‌طور کلی شرکت‌های بیمه برای سازمان‌هایی که حادثه سرقت و خسارت در آن‌ها کمتر اتفاق افتاده است تخفیف ویژه‌ای در نظر می‌گیرند.

 شرکت‌های بیمه اغلب تمایل به حمایت از شرکت‌های ایمن و مطمئن دارند تا از خسارت‌های مالی جلوگیری کنند. اگر با استفاده از دوربین‌های مداربسته، دوربین وایرلس و ابزار امنیتی، امنیت ساختمان خود را بالا ببرید؛ تخفیف ویژه‌ای می‌توانید از شرکت‌های بیمه دریافت کنید و در پرداخت هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

خرید دوربین مدار بسته خارجی از ایمن کالا

افزایش بازدهی کارمندان با کمک دوربین مدار بسته

استفاده از دوربین مدار بسته این امکان را به شما می‌دهد که حتی از راه دور کارمندان و عملکرد آن‌ها را کنترل کنید. ایجاد حس نظارت اغلب باعث می‌شود تا بازدهی کار بهتر از قبل شود و افراد با دقت بیشتری به کارهای خود بپردازند. با نصب یک دوربین کوچک در محل کار می‌توانید به‌طور لحظه‌ای از تمام اتفاقات شرکت، رفتار کارمندان با ارباب رجوع و اتفاقات درون تیمی مطلع شوید.

ثبت اتومات ورود و خروج خودروها از مزایای پیشرفته دوربین‌های مدار بسته

ثبت اتومات ورود و خروج خودروها را می‌توان یکی از مزیت‌های پیشرفته دوربین‌های مدار بسته به شمار آورد. با استفاده از این سیستم می‌توان ورود و خروج خودروها را به داخل ساختمان، ورودی و خروجی شهرها، مجتمع های تجاری و مسکونی کنترل کرد. عملکرد و دقت این سیستم در ضبط، ثبت پلاک و مشخصات خودرو اغلب کاربردی‌تر و دقیق‌تر از استخدام چند نگهبان و اپراتور خواهد بود.

محافظت از سلامت کودک و فرزندان با استفاده از دوربین‌های مدار بسته کنترل از راه دور

از دوربین‌های مداربسته در موقعیت‌ها و مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود. اتاق خواب کودک یکی از مکان‌های مهم و حساس برای نصب دوربین مدار بسته است. با نصب این دوربین به صورت لحظه‌ای می‌توانید از وضعیت سلامت و امنیت کودک خود مطلع شوید. اگر در طول روز در منزل نیستید و برای مراقبت از کودک خود پرستار کودک استخدام کرده‌اید با استفاده از این دوربین می‌توانید از امنیت و سلامت کامل فرزندتان مطمئن شوید.

در روزهای اول که اطمینان از رفتارهای اخلاقی و حرفه ای پرستار حاصل نشده است، استفاده از این دوربین به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که آیا شخص صادقی را برای مراقبت از کودک خود انتخاب کرده اید یا خیر. آشنایی با نحوه اتصال دوربین مداربسته به موبایل به شما کمک می‌کند تا در هر لحظه و هرجا از طریق موبایل، تصویر منزل  یا اتاق کودک خود را به صورت آنلاین دریافت کنید.

اتصال دوربین مدار بسته به موبایل

خرید و سفارش اینترنتی دوربین مدار بسته با کیفیت از فروشگاه ایمن کالا

ابزارهای امنیتی مانند دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن که رابطه مستقیمی با حفظ امنیت و آرامش ما دارند باید کیفیت قابل قبولی داشته باشند. در این مقاله شما را با مزایای مهم و کاربردی دوربین‌های مدار بسته آشنا کردیم. با خرید یک دوربین مدار بسته با کیفیت علاوه‌بر صرفه‌جویی در هزینه، دیگر نگران امنیت خانه و خانواده خود نخواهید بود.

فروشگاه اینترنتی ایمن کالا آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در زمینه خرید بهترین ابزار امنیتی خودرو و ساختمان است. کلیه محصولات این فروشگاه علاوه‌بر داشتن برند اصلی از خدمات پس از فروش نیز برخوردار هستند. اگر قصد خرید دوربین‌های مدار بسته یا انواع دزدگیر اماکن و دزدگیر خودرو را دارید با شماره تلفن 22410328-021 تماس بگیرید. کارشناسان ایمن خودرو آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید و نصب دوربین‌های مدار بسته به شما هستند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 87 = 91

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

9010454556