بهترین دزدگیر سمند

معرفی بهترین دزدگیر سمند به همراه امکانات و ویژگی‌ها

امروزه به دلیل کم‌تر بودن قیمت خودروهای داخلی، عده زیادی علاقه‌مند به خرید خودروهای ایرانی مثل سمند هستند. به دلیل کم ‌توجهی خودروسازان داخلی به مسائل امنیتی و رفاهی، سرقت خودروهای داخلی نسبت به خودروهای خارجی بیشتر است.

دزدگیر یکی از وسایلی است که برای خودروهای داخلی یک آپشن و مزیت خاص محسوب می‌شود. ما در این مقاله بهترین سمند را به مالکین این خودروی پرطرفدار معرفی خواهیم کرد. پس از خواندن این مقاله می‌توانید بهترین سیستم ضد سرقت را برای ماشینتان انتخاب کرده و دیگر نگران به سرقت رفتن وسیله نقلیه خود نباشید.

 خرید دزدگیر خودروی پیشرفته برای سمند از ایمن کالا

دزدگیر معمولی سمند؛ کم خرج و بی دردسر

شاید دزدگیرهایی را دیده باشید که علاوه بر دزدگیر، سوییچ ماشین هم هستند و می‌توان درب خودرو را با آن‌ها باز و بسته کرد. این دزدگیرها سیستم ضد سرقت ساده‌ای هستند که با دستکاری در و وارد شدن ضربه به آن‌ها شروع به آژیر کشیدن می‌کنند.

دزدگیرهای ساده از مدل‌های قدیمی سیستم‌های ضد سرقت خودرو محسوب می‌شوند. بهتر است در کنار دزدگیر ساده از دزدگیر درب روی درهای ورودی ماشین استفاده کنید تا بتوانید امنیت خودروی را بالاتر ببرید.

دزدگیر سیم‌کارتی، جدیدترین تکنولوژی برای حفاظت از خودرو

دزدگیر سیم‌کارتی یکی از جدیدترین سیستم‌های ضد سرقت است که می‌توان روی خودروهای داخلی به ویژه سمند از آن‌ها استفاده کرد. با استفاده از این دزدگیر‌ها که به پیشرفته ترین دزدگیر خودرو معروف شده‌اند به راحتی از راه دور درب‌های خودروی خود را باز و بسته کنید. دزدگیرهای سیم‌کارتی مانند جی پی اس نیز عمل می‌کنند و موقعیت خودرو را به صورت لحظه‌ای گزارش می‌دهند.

دزدگیر تصویری ماشین و امنیت دائمی خودروی شما

دزدگیر تصویری خودرو یکی از جدیدترین سیستم‌های ضد سرقت است که با استقبال بی‌نظیر مردم رو‌به‌رو شد. دزدگیر تصویری خودرو با استفاده از یک مانیتور کوچک وضعیت خودرو را به صورت دائمی و لحظه به لحظه نشان خواهد داد.

یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مزیت‌های دزدگیر تصویری، داشتن ریموت با برد بسیار بالا است. ریموت دزدگیر تصویری از فاصله یک کیلومتری درب ماشین را باز و بسته کند. از مزایای دیگر دزدگیر‌های تصویری به خاموش و روشن کردن ماشین از راه دور، کنترل قفل کودک و گرم کردن بخاری نیز می‌توان اشاره کرد. دزدگیرهای تصویری علاوه‌بر خودرو، به‌عنوان دزدگیر موتورسیکلت و دزدگیر ماشین‌های سنگین نیز قابل استفاده هستند. اما بهتر است برای وسایل مانند موتور سیکلت و دوچرخه از دزدگیر موتور استفاده کنید که مخصوص این وسایل نقلیه طراحی شده‌اند.

خرید دزدگیر پیشرفته خودرو از ایمن کالا

مهم‌ترین ویژگی و امکاناتی که یک دزدگیر باکیفیت باید داشته باشد

دزدگیر خودرو مانند دزدگیر فروشگاه یا خانه و محل کار باید با کیفیت بالا و امکانات مناسب ساخته شود تا از سرقت خودرو توسط سارقین حرفه‌ای دیشگیری کند. در ادامه مهم‌ترین ویژگی و امکاناتی که هر دزدگیر خودرو باید داشته باشد را بررسی خواهیم کرد.

1.       برد دزدگیر، ویژگی که هر دزدگیری باید داشته باشد

شاید همه ما از کار نکردن ریموت از فاصله حتی نزدیک بسیار کلافه شده باشیم. برد دزدگیر محدوده‌ای است که دزدگیر در آن‌ها عمل کرده و می‌توان از ریموت آن استفاده کرد. دزدگیرهای تصویری با برد یک کیلومتر بیشترین برد را در میان انواع دزدگیر دارند. دزدگیر تصویری حتی می‌تواند از داخل ساختمان در را برای شما باز و بسته کند.

2.     قابلیت تنظیم سنسور حساسیت، دزدگیری با حساسیت بالا بسازید

شاید خودروهایی را دیده باشید که با رد شدن یک گربه از کنار آن‌ها ساعت‌ها آژیر می‌کشند. دزدگیرهایی که قابلیت تنظیم سنسور حساسیت را ندارند به‌راحتی می‌توانند باعث سلب آسایش همسایه‌ها شوند. به همین دلیل دزدگیرهایی با قابلیت کنترل حساسیت اختراع شدند. با دزدگیرهای قابل تنظیم در هر مکانی می‎توانید میزان حساسیت دزدگیر خود را به‌راحتی تغییر دهید.

3.    داشتن قفل مرکزی، پیشرفته‌تر از همیشه

داشتن قفل مرکزی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که هر دزدگیری باید داشته باشد. باز و بسته کردن درب خودرو قبل و بعد از حرکت یکی از عملکردهای مهم قفل مرکزی محسوب می‌شود.

4.      حسگر شوک یا ضربه‌ای، امنیت بیشتری داشته باشید

حسگر شوک یا ضربه‌ای، زمان وارد شدن ضربه به خودرو شروع به آلارم دادن و آژیر کشیدن می‌کند. میزان حساسیت حسگر شوک به حدی است که با پریدن گربه‌ای روی سقف ماشین هم شروع به آژیر کشیدن خواهد کرد.

5. حسگر چشمی الکترونیک، چشم سوم شما برای حفاظت از خودرو

حسگر چشمی الکترونیک که به آن آلترا سونیک نیز می‌گویند با LED  کار می‌کند. حسگر چشمی به محض نزدیک شدن سارقین به خودرو آژیر کشیده و موقعیت خطرناک را ب اطلاع صاحب خودرو می‌رساند. در کنار چشمی‌ها می‌توانید از دوربین کوچک جاسوسی هم برای رصد موقعیت و محیط اطراف خودرو استفاده کنید.

راهنمای خرید بهترین دزدگیر خودرو از ایمن کالا

امکانات و آپشن‌های اضافی دزدگیرها، تکنولوژی تعطیل نمی‌شود

علاوه‌بر ویژگی‌هایی مثل باز و بسته کردن در خودرو از راه دور، آپشن‌های دیگری هم وجود دارد که کارایی یک سیستم ضد سرقت را بسیار بالا می‌برد. قفل کردن خودکار در خودرو، قفل کودک، آلارم باز ماندن در  و بسته شدن اتوماتیک درها ویژگی‌هایی هستند که از آپشن‌های اضافی یک دزدگیر مناسب برای خودروهای داخلی محسوب می‌شوند.

قیمت دزدگیر سمند چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت دزدگیر خودرو نیز مانند هر وسیله دیگری بر اساس کیفیت، کارایی و آپشن‌هایی که دارد تعیین می‌شود. هر چقدر دزدگیر خودروی شما پیشرفته‌تر بوده و نصب سخت‌تری داشته باشد هزینه‌های راه‌اندازی بیشتری هم خواهد داشت.

خرید بهترین دزدگیر برای خودروهای داخلی از فروشگاه اینترنتی ایمن کالا

به دلیل بی‌توجهی خودروسازان به کیفیت سیستم امنیتی خودروهای داخلی مانند سمند، افراد بسیاری برای حفاظت از خودروی خود به دزدگیر روی می‌آورند. سیستم‌های ضد سرقت و دزدگیر متنوعی در بازار موجود هستند که در این مقاله به‌صورت مختصر آن‌ها را معرفی کردیم.

در فروشگاه اینترنتی ایمن کالا بهترین و باکیفیت‌ترین دزدگیرهای خودرو موجود در بازار ایران را با قیمتی مناسب قابل خریداری است. شما می‌توانید با شماره‌گیری 22410328-021 با دپارتمان فروش ما ارتباط برقرار کرده و با دریافت مشاوره رایگان، بهترین محصول را برای امنیت اتومبیل خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

71 + = 76

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

9010454556