مگنت دزدگیر

مگنت دزدگیر چیست

مگنت دزدگیر یکی از لوازم مربوط به دزدگیر اماکن است که نقش مهمی در امنیت ورودی ها و خروجی های ساختمان دارد. از مگنت دزدگیر برای امنیت پنجره ها نیز استفاده می شود. اگر به دنبال امنیت امکان خود خصوصی ورودی ها و خروجی های ساختمان هستید استفاده از این ابزار کمک زیادی به شما خواهد کرد. اگر نمی دانید مگنت دزدگیر چیست و چه کاربردهایی دارد پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب همراه ایمن کالا باشید. 

مگنت دزدگیر چیست

یکی از تجهیزات جانبی دزدگیر اماکن مگنت درب و پنجره می باشد که بسیار کاربردی بوده و افراد بسیاری تمایل به استفاده از آن دارند. ورودی و خروجی های مختلف ساختمان با استفاده از مگنت قابل کنترل بوده و امنیت تا حد زیادی بالاتر می رود. بسیاری از سارقین ممکن است از پنجره های موجود در ساختمان برای وارد شدن به داخل استفاده نمایند. در صورتی که این پنجره ها مجهز به مگنت باشند به محض وارد شدن سارق به داخل، آژیرها به صدا درآمده و دزدگیر فعال می شود. مگنت دزدگیر از جمله دزدگیرهای مخفی است که در دیدرس سارقان قرار ندارد و به همین دلیل معمولا نمی توانند آن را از کار بیاندازند. به همین دلیل این نوع از دزدگیر محبوبیت بالایی دارد و معمولا در ساختمان ها و اماکن مهم از آن استفاده می شود. 

انواع مگنت دزدگیر

آشنایی با انواع دزدگیر مگنت 

مگنت دزدگیر به انواع مختلفی تقسیم می شود که هر یک دارای مزایا و معایبی هستند و امنیت اماکن مختلف را تامین می کنند. اگر قصد خرید مگنت دزدگیر را دارید آشنایی با انواع این لوازم ایمنی پرکاربرد اهمیت زیادی برای شما خواهد داشت. به طور کلی مگنت های دزدگیر اماکن به صورت سیم دار و بی سیم موجود می باشند و بسته به نوع کاربرد و بودجه ای که فرد در نظر دارد می تواند اقدام به خرید هر یک نماید. مگنت های بیسیم دارای فرکانس 315 مگاهرتز می باشند که این عدد را فرکانسی امن می دانند. شما می توانید برای تامین امنیت اماکن خود در کنار دزدگیر مگنتی از انواع دیگر دزدگیر ها مانند دزدگیر مه ساز استفاده کنید. با مراجعه به صفحه قیمت دزدگیر مه ساز می توانید از قیمت این دستگاه پرکاربرد با خبر شوید. 

نحوه نصب مگنت دزدگیر

برای نصب مگنت دزدگیر کار سختی ندارید. خصوصا اگر از مگنت های بی سیم استفاده کنید فرآیند نصب برای شما بسیار ساده خواهد بود. به طور کلی نصب مگنت های بی سیم یا وایرلس بسیار ساده بوده و نیاز به کابل کشی خاصی ندارد اما در مگنت های سیم دار نیاز است تا سیم کشی بر طبق اصول و استانداردهای لازم صورت گیرد. اما از لحاظ قیمتی مگنت های بی سیم از قیمت بالاتری برخوردار می باشند اما با این وجود استفاده از آنها نسبت به مگنت های با سیم گسترده تر می باشد. شما می توانید خودتان با کمی تحقیق نحوه نصب مگنت را بیاموزید یا از یک تکنسین حرفه ای و دارای دانش در این زمینه کمک بگیرید. در ادامه بیشتر با اجزای مگنت دزدگیر آشنا می شویم تا فرآیند نصب آن برای شما قابل فهم تر شود. 

نصب مگنت دزدگیر

مگنت دزدگیر از چه بخش هایی ساخته شده است؟

برای اینکه بتوانید مگنت دزدگیر را در ورودی و خروجی منزل یا پنجره اماکن نصب کنید ابتدا باید با اجزای آن آشنا باشید. مگنت ها ساختار ساده ای دارند که نصب آن ها را ساده تر می کند. مگنت ها دارای دو قطعه می باشند که یکی از این قطعات دارای یک آهنربا بوده و قطعه دیگر دارای برد الکترونیکی می باشد. فاصله این دو قطعه از یکدیگر چیزی در حدود 1.5 سانتی متر می باشد. با دور شدن این دو قطعه از یکدیگر سیگنال دریافتی به پنل مرکزی ارسال شده و هشدار به صدا در می آید. از این رو نحوه کار این دزدگیر ها شباهت زیادی به دزدگیر خودرو دارد. در دزدگیر خودرو نیز از سنسورهای مشابهی روی درها استفاده می شود که در صورت باز شدن آن ها آلارم را فعال می کند.

  تنها کاری که شما باید انجام دهید قرار دادن مگنت روی در یا پنجره است. بلافاصله بعد از باز شدن درب یا پنجره و اجیاد فاصله بین دو قطعه اصلی که به آن ها اشاره کردیم، دزدگیر آهنربایی درب فعال شده  شما از ورود افراد مزاحم به درون اماکن و ساختمان ها با خبر می شوید. البته مگنت ها دارای سنسورهای دیگری نیز هستند که با آن ها آشنا خواهیم شد. 

آشنایی با انواع سنسور مگنت دزدگیر 

دزدگیر های مگنتی دارای سنسور های مختلفی هستند که از ورود افراد متفرقه به اماکن جلوگیری می کنند و با به صدا در آوردن آژیر باعث فراری دادن آن ها یا اطلاع شما از ورود سایر افراد می شوند. از جمله این سنورها می توان سنسور حرکتی، سنسور شکست شیشه، سنسور چشم خطی و سنسور ضربه اشاره کرد. زمانی که یک دزدگیر اماکن خریداری می کنید هر کدام از این سنسورها را می توانید در کنار سنسور مگنتی خود مورد استفاده قرار دهید. معمولا از این سنسور ها در اماکن مهمی نذیر طلافروشی ها که دارای حساسیت زیادی هستند استفاده می شود. شما می توانید در کنار دزدگیر اماکن برای طلافروشی ها از سیستم دودزا طلافروشی نیز استفاده کنید. وجود این سیستم های در کنار هم امنیت طلافروشی و مکان های حساس را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد.

خرید دزدگیر مگنت یک انتخاب فوق العاده برای امنیت اماکن

در این مقاله به سوال دزدگیر مگنت چیست پاسخ دادیم و با انواع این دزدگیر های پرکاربرد آشنا شدیم. شما می توانید انواع دزدگیر اماکن را با قیمتی مناسب از ایمن کالا دریافت کنید و با نصب آن ها در اماکن و ساختمان های خود از امنیت آن ها مطمئن شوید. فراموش نکنید دزگیر مگنتی تنها یکی از انواع دزدگیر های پرکاربرد است و سنسورهای حرکتی و دودزا نیز می توانند گزینه های مناسبی به عنوان مکمل این دزگیر باشند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

64 − 60 =

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

9010454556