دزدگیر منزل چی بخرم

هر چیزی که درباره دزدگیر دوربین دار منزل باید بدانید

سرقت از منزل مربوط به سال‌های اخیر نمی‌شود و دزدیده شدن مال و اموال اشخاص سابقه‌ای بس طولانی و ریشه در تاریخ دارد. به همین دلیل همیشه در هر دوران از تاریخ همه انسان‌ها به فکر راهی برای پیشگیری از سرقت خانه‌ها و وسایلشان بوده‌اند. به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی انواع قفل‌ها، درب‌های ضد سرقت و حتی دزدگیرها منزل طراحی شد. اما همچنان برای پیشگیری از ورود سارقان به خانه این موضوع کافی نبود. به همین خاطر طراحان روز‌به‌روز به فکر تقویت‌ سیستم‌های ضد سرقت افتادند و سعی در تکمیل انواع دزدگیرهای اماکن داشتند.

یکی از جدیدترین سیستم‌های ضد سرقت که وارد بازار شده است دزدگیر دوربین دار منزل نام دارد. اینکه این سیستم امنیتی چیست و چگونه کار می‌کند را در ادامه متن ایمن کالا مطالعه خواهید کرد.

پیشگیری از سرقت اموال، مهم‌ترین دلیل نصب دزدگیر منزل

تا به امروز روش‌های متعددی برای پیشگیری از ورود سارقین به خانه‌ها امتحان و اجرا شده است. عده بسیاری برای محافظت از خانه افرادی را به‌عنوان نگهبان یا سرایدار استخدام می‌کنند و عده دیگری هم با استفاده از سگ‌های نگهبان سعی در جلوگیری از ورود دزدها به خانه دارند. بخشی از افراد جامعه نیز با خرید قفل‌های چند زبانه و نصب درب‌های ضد سرقت از مال و اموال خود در منزل محافظت می‌کنند. اما می‌توان به جرات گفت در بیشتر این روش‌ها شکست هم دیده شده است.

به همین خاطر نیاز به دزدگیر منازل که مجهز به سنسورهای مختلف باشد احساس شد. دزدگیرهای منازل امروزه مدل‌های متنوعی دارند که هر کدام از آن‌ها یک عملکرد مشخص دارند و با استفاده از سنسور حرکتی دزدگیر هر حرکت اضافه‌ای را شناسایی و آلارم‌های مورد نظر را ارسال می‌کنند.

پیشگیری از سرقت با نصب دزدگیر منزل

دزدگیر دوربین دار چگونه کار می‌کند؟

دزدگیر دوربین دار منزل به تنهایی یک سیستم امنیتی کامل به شمار می‌رود. چون در این دستگاه دزدگیر و دوربین در کنار هم قرار دارند و نیازی به نصب جداگانه آن‌ها نیست. دزدگیر دوربین دار مجهز به یک دوربین مدار بسته کوچک است که قابلیت فیلم‌برداری با کیفیتی دارد. این دزدگیرها که اغلب مجهز به سنسور حرکتی هستند با استفاده از یک سیم کارت یا پنل مرکزی کار می‌کنند. دزدگیرهای دوربین دار با ارسال پیامک، تماس یا صدای آژیر مانند موقعیت خطرناک و ورود سارقین را اطلاع می‌دهند.

خرید بهترین دزدگیر منزل ارزان از ایمن کالا

دوربین مدار بسته بهتر است یا دزدگیر دوربین دار؟

وقتی روش‌های مختلف پیشگیری از سرقت با شکست مواجه شد به مرور زمان پای دوربین‌های مداربسته به خانه‌ها راه پیدا کرد. اما باز هم کافی نبود چون دوربین‌های مداربسته فقط وظیفه ارسال تصاویر را داشتند و در زمان سرقت کار دیگری از آن‌ها برنمی‌آمد. دوربین‌های مداربسته به‌عنوان یکی از اجزای دزدگیر اماکن کاربرد مناسب و قابل قبولی دارند اما به تنهایی قادر به پیشگیری از سرقت و ورود سارقان به ساختمان‌ها و واحد‌های مسکونی، اداری و تجاری نیستند.

با توجه به ضعفی که در عملکرد دوربین‌های مداربسته وجود دارد نیاز به نصب دزدگیر منازل بیشتر می‌شود. اما دزدگیرهای منازل هم برای رصد بیشتر موقعیت و محیط نیاز به دوربین‌های مدار بسته دارند. بنابراین خرید دزدگیر دوربین دار برای خانه و محل زندگی درست‌ترین انتخاب پیش رو به شمار می‌رود. دزدگیرهای دوربین دار سایز بسیار کوچکی دارند و به راحتی در قسمت‌های مختلف نصب می‌شوند. کیفیت بالای تصاویر ارسالی توسط دوربین این دزدگیرها یکی از مهم‌ترین امتیازهای دزدگیر دوربین دار به شمار می‌رود.

دزدگیر دوربین دار منزل چیست

امکانات و مزایای دزدگیر دوربین دار چیست؟

دزدگیرهای دوربین دار به دلیل داشتن دوربین مدار بسته و سنسورهای حرکتی یکی از پرفروش‌ترین انواع دزدگیرهای اماکن و منازل به شمار می‌رود. وجود یک دوربین با کیفیت باعث قابلیت فیلمبرداری و عکاسی تصاویر می‌شود و عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده را با بالاترین میزان رزولویشن در کارت حافظه خود ذخیره می‌کند. دزدگیرهای دوربین‌ دار فیلم‌ها و عکس‌ها رو با فرمت AVI و  JPEG ذخیره می‌کنند که به راحتی در هر دستگاهی قابل پخش و مشاهده هستند.

سنسورهای حرکتی دزدگیرهای دوربین دار قادر به تشخیص حرکت افراد هستند و با اولین حرکت ناشناس وضعیت خطرناک را تشخیص می‌دهند. دزدگیرهای دوربین دار مجهز به دستگاه شنود صدا هستند و با نصب این دزدگیر در گوشه و کنار خانه قادر به شنیدن کوچک‌ترین و کمتری صداها با وضوح بسیار بالا خواهید بود. یک نکته بسیار مهم در نصب دزدگیرها دوربین دار این است که در بخشی از خانه یا اتاق نصب شود که در نقطه کور قرار نداشته باشد. چنانچه دزدگیر در نقطه کور باشد دوربین آن قادر به ضبط و ارسال تصاویر مورد نیاز نخواهد بود. دزدگیرهای دوربین دار باید توسط برندهای مطمئن تولید شده باشد. به همین خاطر باید با بهترین برند دزدگیر اماکن آشنا باشید تا انتخاب درست و مطمئنی داشته باشید.

معرفی مزایای نصب دزدگیر دوربین دار منزل

دزدگیر منزل چی بخرم؟ خرید دزدگیر منزل ارزان قیمت از ایمن کالا

در این مقاله به‌طورکامل درباره دزدگیر دوربین دار منزل صحبت کردیم. به‌یاد داشته باشید سیستم‌های امنیتی برای تامین امنیت و پیشگیری از ضرر و زیان‌های مالی و جانی خریداری می‌شوند. به همین دلیل بهتر است دزدگیرها و دوربین‌های مداربسته را از فروشندگان مطمئن و معتبر خریداری کنید. نصابان و فروشندگانی که برای محصولات خود خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر ندارند باعث ایجاد دردسرهای متعددی برای شما می‌شوند.

ایمن کالا یکی از مجموعه‌های باسابقه و حرفه‌ای در حوزه واردات انواع دزدگیر اماکن و دوربین‌های مداربسته است. شما می‌توانید همین حالا از طریق شماره تلفن 22410328-021 با کارشناسان ایمن کالا تماس بگیرید و در زمینه خرید انواع سیستم‌های ضد سرقت مشاوره رایگان دریافت کنید. همکاران ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به سوالات و شنیدان نظرات ارزشمند شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

55 − 52 =

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

9010454556