معرفی بهترین انواع دوربین مخفی کوچک

معرفی انواع دوربین مخفی کوچک با قابلیت ضبط تصاویر

فکر کردن به استفاده از دوربین های مخفی شاید حال و هوای فیلم های جنایی یا جنگ‌های جهانی را برای شما تداعی کند. اما در واقع با گسترش روز افزون تکنولوژی و افزایش سرقت‌ها، دوربین‌های مخفی کاربرد بیشتری پیدا کرده‌اند. امروزه علاوه‌بر سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی، افراد عادی حتی بدون پیش زمینه و اطلاعات قبلی برای استفاده‌های شخصی از مشتریان دوربین‌های مخفی و مدار بسته شده‌اند. در این مقاله از ایمن کالا قصد داریم به بررسی و معرفی انواع دوربین‌ مخفی با قابلیت ضبط تصاویر بپردازیم. اگر قصد پیشگیری از سرقت محل زندگی یا کار خود را دارید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

دوربین مینی دی وی، پرفروش‌ترین دوربین مخفی کوچک شارژی

یکی از شناخته شده‌ترین دوربین‌های مخفی کوچک مناسب با قابلیت ضبط تصویر، دوربین‌های مینی دی وی هستند. این دسته از دوربین‌های بسیار کوچک، قابلیت اتصال به شبکه وای فای را دارند و ویدیوهای ضبط شده را به طور زنده برای گیرنده اصلی ارسال کنند. قابلیت ضبط با کیفیت بالا، لرزش گیر در حین فیلمبرداری، قابلیت دید در شب و حساسیت به حرکت این دوربین‌ها را به گزینه‌‌ای قابل قبول و مطمئن برای تقویت سیستم‌های امنیتی اماکن تبدیل کرده است. برای مثال یک دوربین مخفی ریز در کنار یک دزدگیر باغ به خوبی اطلاعات ورود و خروج محدوده‌های تعیین شده را در اختیار مالکین قرار می‌دهد.

سایز کوچک و طراحی مناسب دوربین‌های مینی دی وی  نصب و پنهان شده این دسته از دوربین‌ها را بسیار ساده کرده است. ابعاد کوچک دوربین‌ها باعث شده است که به راحتی به لباس وصل شوند. با وجود همه این ویژگی‌های مثبت، باید در نظر داشت که معمولا حجم ذخیره فیلم‌ در این دوربین‌ها محدود بوده و در حد چند ساعت است. به‌یاد داشته باشید دوربین‌های مینی دی وی برای استفاده طولانی مدت و شرایط‌های سخت ضبط چند ساعته انتخاب بسیار مناسبی نیستند.

پرفروش‌ترین دوربین مخفی کوچک شارژی

دوربین‌های لامپی، ایمن‌ترین نوع دوربین مدار بسته با قابلیت ضبط

دسته دیگری از دوربین‌‌ مخفی‌های کوچک که قابلیت ضبط اطلاعات را به شکل مخفی دارند، دوربین‌های لامپی هستند. این دسته دوربین‌ها انتخابی متفاوت و مطمئن برای محیط‌های سر پوشیده به شمار می‌روند. دوربین‌های لامپی مانند دوربین وایرلس نصب بسیار راحتی دارند. با توجه به اینکه این دوربین‌ها شبیه به لامپ هستند نصب آن‌ها برای همه افراد امکان‌پذیر است. نصب دوربین‌های لامپی مانند لامپ‌های سرپیچی انجام می‌شوند و مانند دوربین وایرلس نیاز به سیم یا کابل ندارد.

دوربین‌های لامپی علاوه‌بر سهولت نصب، به دلیل شباهت بیش از حد به لامپ‌های ساده قابل تشخیصنیستند. این دوربین‌ها قابلیت ضبط صدا و تصویر را به‌صورت 360 درجه دارند. نکته قابل توجه در مورد این دسته از دوربین‌ها این است که فیلم ضبط شده را با معمولا با اپلیکیشن مشخصی می‌توانید در تلفن همراه خود با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید. این ویژگی‌های منحصربه‌فرد در مجموع، دوربین‌های لامپی شکل را تبدیل به گزینه‌ای کاربردی و جذاب برای متقاضیان دوربین‌های مخفی می‌کند.

دوربین‌های لامپی، ایمن‌ترین نوع دوربین مدار بسته

دوربین‌های مدار بسته، قدیمی‌ترین ابزار مطمئن امنیتی دیجیتالی

دوربین‌های مدار بسته از قدیمی‌ترین انواع دوربین‌های مخصوص به سیستم‌های امنیتی به شمار می‌روند. سابقه طولانی در استفاده از دوربین‌های مدار بسته‌، آن‌ها را تبدیل به گزینه‌ای مطمئن برای کاربردهای امنیتی کرده است. قابلیت دید در شب دوربین‌های مدار بسته یکی دیگر از ویژگی‌ها و دلایل استفاده از آن‌ها به شمار می‌رود. همچنین دوربین‌های مدار بسته خاصیت ضد ضربه و مقاومت در برابر آب و گرد و خاک را نیز دارند. نصب دوربین مخفی کوچک در خانه یکی از راه‌های سریع و ارزان برای تامین امنیت محیط زندگی است. با یک دوربین متصل به موبایل به راحتی می‌توان محیط اطراف را رصد و از رفت و آمدهای مشکوک پیشگیری کرد.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در نصب دوربین‌های مدار بسته باید به آن توجه کردن پنهان کردن و پوشاندن دوربین‌ها از دید دیگران است. دوربین‌های مدار بسته به دلیل ابعادی که دارند به راحتی دیده می‌شوندو در برخی از مواقع حتی به راحتی شکسته یا تخریب می‌شوند. برای اینکه دوربین‌های مدار بسته از آسیب‌ها و تخریب‌های احتمالی دور باشند بهتر است در محفظه‌های مخصوصی قرار بگیرند تا در دسترس سارقین قرار نداشته باشند.

دوربین مدار بسته ، بهترین دوربین مخفی کوچکی

از کجا دوربین مخفی بخریم؟ ایمن کالا ارائه دهنده مجهزترین انواع دوربین‌ مخفی

دزدگیرهای اماکن و دزدگیر خودرو از مهم‌ترین ابزارهای امنیتی در برابر سارقین هستند. با خرید و نصب یک دزدگیر و دوربین مطمئن دیگر نگران سرقت از اموال‌تان نباشید.

ایمن کالا وارد کننده نسل جدید دزدگیرهای خودرو و دزدگیر اماکن با ارائه محصولات با قیمت مناسب آماده همکاری با اشخاص و سازمان‌ها و مکان‌های مختلف برای فروش تجهیزات و سیستم‌های امنیتی است.

این مجموعه افتخار ارائه خدمات منحصر به فردی را همچون خدمت پس از فروش و فروش محصولات اصل با گارانتی  را دارد. برای تهیه محصول مورد نظر خود می‌توانید با شماره تلفن 22410328-021 تماس بگیرید. با دریافت مشاوره رایگان از واحد فروش ایمن کالا، بهترین دزدگیرهای اماکن و دوربین‌های مدار بسته را با بالاترین کیفیت و گارانتی تعویض را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

29 − 20 =

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

9010454556