ویژگی گران‌ترین و پیشرفته‌ترین دزدگیرهای خودرو

هر آنچه که باید در مورد گرانترین دزدگیر ماشین بدانید

با افزایش سرقت خودرو در طول سالیان اخیر، خریداران همواره به دنبال بهترین و مطمئن‌ترین دزدگیرهای بازار هستند تا از امنیت خودرو خود تاحد امکان محافظت کنند. دزدگیرهای مختلفی با قیمت‌های گوناگون و کیفیت‌های متنوع در بازار به فروش می‌رسند. در این میان دزدگیرهای تصویری به عنوان باکیفیت‌ترین و کاربردی‌ترین دزدگیرهای پیشرفته در سرتاسر دنیا شناخته می‌شوند.

 هرچند دزدگیرهای تصویری گرانترین دزدگیرهای موجود در بازار هستند اما با توجه به کارایی و امنیت بسیار بالایی که دارند از نظر قیمت بسیار منطقی به‌نظر می‌رسند. اگر می‌خواهید با ویژگی گرانترین دزدگیر ماشین آشنا شوید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

گرانترین دزدگیر ماشین چه نام دارد؟

مهم‌ترین ویژگی‌ دزدگیر تصویری، صفحه مانیتوری دزدگیر و ارسال تصویری اطلاعات

صفحه مانیتوری دزدگیرهای تصویری را می‌توان مهم‌ترین ویژگی دزدگیرهای تصویری به شمار آورد. این صفحه مانیتوری تمام اتفاقات مربوط به خودرو را روی صفحه به نمایش می‌گذارد. اگر درب خودرو باز شود بلافاصله تصویر یک خودرو با درب‌های باز روی صفحه نمایش داده می‌شود.

اگر به بدنه خودرو یا شیشه‌ها ضربه‌ای وارد شود تصویر یک چکش نشان داده می‌شود. با مشاهده و دریافت تصاویر مالک خودرو از دلیل فعال شدن آژیر سریعا مطلع می‌شود و نیازی به خارج شدن از خانه و مشاهده خودرو از نزدیک نخواهد داشت. دزدگیر تصویری پیشرفته ترین دزدگیر خودرو در دنیا است که با کیفیت و امنیت بالا خیال شما را برای همیشه از امنیت خودرو راحت می‌کند.

برد دزدگیر تصویری و قابلیت کنترل از راه دور، ایمنی صد در صدی خودرو

دزدگیرهای تصویری خودرو در مقایسه با دزدگیرهای دیگر از برد بالایی برخوردار هستند. دزدگیرهای ساده فقط در فواصل کوتاه عملکرد خوبی دارند و اگر چند قدم از ماشین فاصله بگیرید دیگر قادر به خاموش کردن آژیر خودرو و باز و بسته کردن درب‌های آن نیستند.

اما دزدگیرهای تصویری با برد 1000 تا 1500 متری به شما کمک می‌کنند تا در فواصل طولانی نیز توانایی کنترل ماشین، باز و بسته کردن درب، فعال کردن و غیر فعال کردن آژیر دزدگیر را داشته باشید. در دزدگیرهای تصویری پیشرفته قابلیت روشن و خاموش کردن خودرو از فاصله طولانی را نیز خواهید داشت. دزدگیر تصویری علاوه بر خودرو، به عنوان دزدگیر موتور و دوچرخه نیز استفاده می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی دزدگیر تصویری

بالاترین میزان حساسیت در رده بندی دزدگیر ماشین، قابلیت شگفت انگیز دزدگیر تصویری خودرو

در بین کلیه دزدگیرهایی که در بازار به فروش می‌رسد دزدگیر تصویری از دقت و حساسیت بیشتری برخوردار است. البته این حساسیت‌ بالا به این معنی نیست که با هر ضربه کوچکی دزدگیر شما فعال شود و به شما هشدار دهد. به دلیل دقت بالای سنسورهای به کار رفته در دزدگیرهای تصویری این دزدگیرها آلارم و هشدارهای کاذب ارسال نمی‌کنند.

دزدگیرهای تصویری در مقایسه با دزدگیرهای ساده صدای آژیر ملایم‌تری دارند و کمتر باعث ایجاد مزاحمت برای دیگران می‌شوند. دزدگیر استیل میت خودرو یکی از انواع پیشرفته دزدگیرهای تصویری است که با داشتن قوی‌ترین حسگرهای چشمی و حرکتی باعث حفظ امنیت خودرو شما می‌شود.

چرا دزدگیر تصویری را برای خودرو خود انتخاب کنیم؟

دزدگیر تصویر با مزایای بسیاری که دارد بهترین انتخاب برای  حفظ امنیت خودرو شما است. با استفاده از این دزدگیر دیگر نیازی به چک کردن مداوم خودرو در روزهای سرد زمستان و روزهای آفتابی تابستان نخواهید داشت. با کمک صفحه مانیتوری دزدگیر در کمترین زمان از وضعیت خودرو مطلع خواهید شد. علاوه‌بر صفحه مانیتوری دزدگیر تصویری، برد مناسب، قابلیت روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور، ضد آب بودن دزدگیر و سنسورهای قوی این دزدگیر از مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های این دزدگیر پرفروش به شمار می‌روند.

دزدگیرهای تصویری شناخته شده مانند دزدگیر ماجیکار خودرو با داشتن قابلیت‌های همچون فعال کردن پین کد برای امنیت بیشتر، تنظیم مدت زمان روشن بودن یا روشن ماندن وسیله نقلیه و باز و بسته کردن درب خودرو بدون استفاده از ریموت و با کمک کد امنیتی بهترین انتخاب برای انواع خودرو و وسیله‌های نقلیه هستند. کلیه این مزایا و ویژگی‌ها دلایل محکم و منطقی برای پرداخت هزینه و خرید دزدگیرهای تصویری برای خودرو موردنظر شما خواهند بود.

بهترین راه جلوگیری از سرقت خودرو

قیمت دزدگیر تصویری خودرو، گرانترین دزدگیر ماشین در بازار

دزدگیرهای تصویری در حال حاضر گرانترین دزدگیرهای ماشین در بازار هستند. اما با توجه به مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارند، قیمت خرید آن‌ها کاملا منطقی به نظر می‌رسد. قیمت دزدگیرهای تصویری با توجه به برند، کشور سازنده، قابلیت‌ها، تجهیزات و امکانات آن‌ها متفاوت است. هر چه این دزدگیرها امکانات بیشتری را در اختیار مالک خودرو قرار دهند، خریدار باید هزینه بیشتری بابت خرید آن‌ها پرداخت کند. دزدگیر تصویری بر روی کلیه خودروها قابل نصب و استفاده است و از آن می‌توان به عنوان دزدگیر پراید، 206، بنز و پرادو استفاده کرد.

قیمت دزدگیرهای تصویری

خرید بهترین دزدگیر ماشین با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ایمن کالا

در این مقاله شما را با ویژگی‌ها و مزایای دزدگیر تصویری خودرو به عنوان گرانترین دزدگیر ماشین آشنا کردیم. خرید یک دزدگیر مطمئن و تشخیص آن از سایر دزدگیرهای تقلبی کار مشکلی است. مجموعه ایمن کالا یکی از معتبرترین واردکننده‌های دزدگیرهای تصویری در ایران است.

 کلیه محصولات این مجموعه پس از تست‌های سه مرحله ای به فروش می‌رسند و ضمانت اصالت دارند. برای خرید محصولات و دزدگیرهای اصل خودرو با شماره تلفن 22410328-021 تماس بگیرید. همکاران ما در ایمن کالا آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه انواع دزدگیر و ردیاب خودرو هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× 6 = 24

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

9010454556