بهترین دزدگیر ویلا و باغ

معرفی انواع دزدگیرهای حرفه‌ای برای تامین امنیت باغ و ویلا

اکثر باغ‌ و ویلاها خارج از شهر قرار گرفته‌اند. به همین دلیل حفظ امنیت آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. با توجه به پیشرفت سارقین دیگر استفاده از روش‌های قدیمی مانند قفل‌های چند منظوره و نصب حفاظ‌های آهنی راه‌حل مناسبی برای حفظ امنیت ساختمان نخواهند بود. با کمک دزدگیرهای پیشرفته به راحتی می‌توانید از راه دور نیز امنیت ویلا و باغ خود را تامین کنید. اگر برای ویلا و باغ خود قصد خرید یک دزدگیر مناسب و کارآمد را دارید خواندن این مطلب را از دست ندهید، در این مقاله شما را با انواع دزدگیر باغ و ویلا آشنا خواهیم کرد.

دزدگیر آژیر اماکن، سیستمی مطمئن برای تامین امنیت خانه‌‌های ویلایی و باغ

دزدگیر آژیر اماکن بهترین عامل بازدارنده سارقین است. این سیستم با کمک سنسورهای حرکتی ورود سارقین را شناسایی می‌کند و سریعا با کمک آژیرهای به کار رفته به مالک هشدار می‌دهد. دزدگیرهای آژیری در دو نوع سیمی و بی سیم به فروش می‌رسند. قیمت مناسب این دزدگیر در مقایسه با دزدگیرهای دیگر را می‌توان مهم‌ترین مزیت آن به شمار آورد. اگر قصد خرید دزدگیر آژیر اماکن را دارید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به صفحه اصلی ایمن کالا مراجعه کنید و این دزدگیر را در کم‌ترین زمان خریداری کنید.

دزدگیرهای حرکتی ویلا و باغ

ایمن‌سازی ویلا و باغ با کمک دزدگیرهای حرکتی پیشرفته

دزدگیرهای حرکتی باغ و ویلا به هر تکان و حرکت کوچکی حساس هستند و آژیر دزدگیر بلافاصله پس از حرکت جسم یا فرد در محدوده مشخص شده، فعال می‌شود. دزدگیر حرکتی انواع مختلفی دارد. در ادامه به‌طور خلاصه به معرفی انواع دزدگیرهای حرکتی و نحوه کار آن‌ها می‌پردازیم.

سیستم دزدگیر مادون قرمز، دزدگیر حرکتی ویلا

دزدگیر مادون قرمز بر اساس تغییر حرارت محیط و دریافت ارتعاش محیط فعالیت می‌کند. در صورت نزدیک شدن انسان با شناسایی حرارت بدن او این دزدگیر بلافاصله فعال می‌شود.

سیستم التـراسونیـک، دزدگیر پیشرفته حرکتی ویلا

در سیستم التراسونیک با ارسال موج‌های صدا با فرکانس بالا و دریافت فرکانس‌ها حرکت و حضور انسان در محیط را حس می‌کند و سریعا به مالک هشدار می‌دهد.

سیستم دزدگیر لرزشی یا ارتعاشی، دزدگیر حرکتی ارزان قیمت

این دزدگیر عملکرد یکسانی با دزدگیر خودرو دارد و به ارتعاش و ضربه حساس است. شکسته شدن شیشه خانه، باز کردن درب و سوراخ کردن دیوار باعث روشن شدن سریع این دزدگیر می‌شود.

سیستم دزدگیر شناسایی حرکات ویدئویی، دزدگیر پیشرفته دوربین مداربسته ویلا

این سیستم با متصل شدن به دوربین مداربسته باغ و ویلا فعال می‌شود. این دزدگیر ویدیویی تصاویر را از دوربین مدار بسته دریافت می‌کند و پس از مشاهده جسمی در حال حرکت سریعا به اعلام هشدار می‌کند.

دزدگیر مگنتی، سیستم مدرن دزدگیرهای حرکتی ویلا

از سیستم دزدگیرهای مگنتی برای جلوگیری از ورود سارقین به داخل باغ و ویلا از طریق پنجره یا درب استفاده می‌شود. این سیستم پیشرفته دو قطعه دارد. قطعه اول روی چهارچوب درب قرار می‌گیرد و قطعه دوم روی خود درب و پنجره قرار می‌گیرد تا در صورت بازشدن و تکان خوردن آن‌ها سریعا آژیر دزدگیر شروع به کار کند.

دزدگیر دوربین دار ویلا

دزدگیر بی ‌سیم اماکن، بهترین سیستم امنیتی ویلا و باغ

دزدگیرهای بی سیم اماکن از به روزترین و پیشرفته‌ترین دزدگیرهای موجود در بازار هستند. دزدگیر بی سیم اماکن بلافاصله پس از ورود سارقین با ارسال پیامک و تماس تلفنی با شماره ذخیره‌شده به مالک اعلام هشدار می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های این دزدگیر می‌توان به قابلیت کنترل از طریق نرم افزار و اپلیکیشن‌های تلفن همراه، نصب آسان در کمتر از 10 دقیقه، قابلیت اضافه کردن سنسورهای مختلف، قدرت شنود صدای اطراف، مجهز به باتری لیتیومی و باتری داخلی، هشدار قطع برق، قابلیت ضبط پیام دلخواه برای اعلام هشدار و تنظیم میزان صدای آژیر اشاره کرد. دزدگیر بی سیم مانند دزدگیر دودزا طلا فروشی برای انواع ساختمان‌های تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دزدگیرهای درب ساختمان، پرفروش‌ترین سیستم‌های امنیتی باغ و ویلا

معمولا سارقین برای ورود به ساختمان ویلا یا باغ از درب ورودی یا پنجره وارد می‌شوند. با استفاده از دزدگیر ویلا برای درب و پنجره امنیت ویلای خود را تا حد زیادی افزایش خواهید داد. بلافاصله پس از وارد شدن ضربه یا باز شدن درب و پنجره این دزدگیرها شروع به آژیر کشیدن می‌کنند.

 از مهم‌ترین ویژگی‌های دزدگیر درب ساختمان می‌توان به ابعاد و حجم کوچک، وزن کم، قابلیت نصب روی درب اتاق، کمد، گاو صندوق، خودرو، کشو و پنجره، مجهز به دکمه ON و OF و نصب سریع و آسان اشاره کرد.

دزدگیر درب و پنجره ویلا و باغ

دزدگیرهای دودزا، تله‌گذاری حرفه‌ای برای سارقین

دزدگیرهای دودزا در کنار ابزارهای امنیتی دیگر مانند انواع دوربین مخفی کوچک و دزدگیرهای آژیردار به عنوان یک تله هوشمند و حرفه‌ای برای سارقین باغ و ویلا به کار گرفته می‌شوند. این دزدگیر با تولید و پخش مقدار زیادی دود سفید و غلیظ دید سارقین را تا حد امکان غیرممکن می‌کند. دود غلیظ و زیاد توانایی دید و سرقت سارقین را به شدت کاهش می‌دهد و با کمک آژیرهای ممتد دزدگیرها باعث فرار زودهنگام سارقین می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های مهم این دزدگیرها می‌توان به ماندگاری طولانی مدت در فضا، کاهش شدید دید سارقین، عدم آسیب رسانی به اشیا و لباس‌های گران‌قیمت و مصرف کم برق اشاره کرد. با کمک مکمل قوی دزدگیرهای دودزا و دزدگیر آژیری دیگر نگران امنیت ویلا و باغ خود نخواهید بود.

دزدگیرهای دودزا طلافروشی

آرامش خیال با خرید دزدگیر ویلا و باغ، خرید بهترین دزدگیرهای امنیتی اماکن از فروشگاه ایمن کالا

ترس از دست رفتن اموال و ورود سارقین به ساختمان، وسلا و باغ همواره از ترس‌های بزرگ اکثر افراد است. در این مقاله شما را با بهترین دزدگیرهای امنیتی ویلا و باغ آشنا کردیم. برای خرید اینترنتی این دزدگیرها همین حالا می‌توانید با شماره 02122410328 تماس بگیرید. ایمن کالا با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه وارد کردن دستگاه‌های امنیتی بهترین انتخاب برای خرید انواع دزدگیرهای اماکن و دزدگیر خودرو است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

53 − 47 =

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

9010454556