آشنایی با بهترین مارک دزدگیر خودرو

بهترین مارک دزدگیر خودرو چه ویژگی‌هایی دارد؟

پیشگیری از سرقت خودرو به‌عنوان مهم‌ترین وظیفه دزدگیر ماشین شناخته می‌شود. به بیان دیگر تنها دلیل نصب دزدگیر تامین امنیت خودرو در فضای خارج پارکینگ یا حتی داخل پارکینگ است. با توجه به اهمیت نصب دزدگیر، همه مالکین ماشین‌ها به دنبال شناخت و خرید بهترین مارک دزدگیر خودرو هستند.

شاید در بازار برندهای متعددی وجود داشته باشد که به‌عنوان بهترین مارک و مدل دزدگیر ماشین شناخته شوند اما با این حال باید با مهم‌ترین ویژگی‌های یک دزدگیر خوب نیز آشنا باشیم. ممکن است معروف‌ترین دزدگیرهای جهان هم فاقد ویژگی‌های مهم و کارآمد باشند و باعث بروز دردسرهای متعددی شوند. در ادامه این مقاله از ایمن کالا شما را راهنمایی خواهیم کرد که چگونه بهترین مارک دزدگیر خودرو را انتخاب کنید.

قیمت، گران‌ترین دزدگیر ماشین همیشه بهترین نیست

قیمت دزدگیر خودرو به عوامل متعددی بستگی دارد. امکانات دزدگیرها یکی از مهم‌ترین معیارهای تعیین‌کننده قیمت دزدگیر ماشین هستند. بسیاری از دزدگیرها امکانات متعددی از جمله خاموش کردن ماشین از راه دور، فعال کردن قفل کودک، نمایش موقعیت جغرافیایی خودرو با استفاده از تکنولوژی جی پی اس و قابلیت باز و بسته درب ماشین از یک فاصله مشخص را دارند. این امکانات باعث می‌شوند تا دزدگیرها قیمت‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند.

نوع دزدگیر هم یک عامل موثر در میزان قیمت دزدگیر ماشین است. دزدگیرهای ساده،‌ تصویری، ماهواره‌ای و سیم کارتی با هم تفاوت‌های چشمگیری دارند. برای مثال دزدگیر تصویری به‌عنوان گران‌ترین دزدگیر ماشین شناخته می‌شود. برند و کشور سازنده هم از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین قیمت دزدگیر خودرو به شمار می‌روند. در کشور ما دزدگیرهای معروفی وجود دارد که همگی ساخت کشور چین هستند و نسبت به دزدگیر ایرانی خودرو قیمت بالاتری دارند.

خرید گرانترین دزدگیر ماشین از ایمن کالا

سنسورها و هشدارهای دقیق، مهم‌ترین معیار انتخاب بهترین مارک دزدگیر خودرو

با صدای آژیر دزدگیرها به اندازه کافی برخورد داشته‌ایم و این صدای بلند برای همه آشناست. صدای آژیرها یکی از ابتدایی‌ترین شیوه‌های فعالیت سنسورهای دزدگیر ماشین به شمار می‌رود. در یک دزدگیر ساده خودرو، صدای آژیر تنها ابزار برای اعلام هشدار و خطر به مالک خودرو است. به همین دلیل در هنگام خرید بهترین مارک دزدگیر خودرو باید دقت کنید که حتما سنسورهایی دقیق و هشدارهایی بدون خطا داشته باشد.

قابلیت تنظیم سنسورها دزدگیر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که بهترین برند یا مارک دزدگیر خودرو باید داشته باشد. صدای آژیر دزدگیر معمولا بالای 100 دسی بل باید باشد تا به‌ راحتی شنیده شود. سنسورها در مواقعی مانند شکستن شیشه‌ها، باز شدن کلیه درب‌های خودرو و وارد شدن ضربات مختلف به بدنه ماشین شروع به آژیر کشیدن کرده و مالک خودرو را از وضعیت پیش آمده مطلع می‌کنند.

آشنایی با رده بندی دزدگیر ماشین

امکان اتصال دزدگیر به موبایل را حتما به یاد داشته باشید

یک دزدگیر فوق پیشرفته امکال اتصال به موبایل را دارد. دزدگیرهای ماهواره‌ای یا دزدگیر ردیاب‌ها با استفاده از فناوری جی پی اس و وصل شدن به تلفن همراه اطلاعات بسیار مهمی مانند موقعیت مکانی و جغرافیایی خودرو را برای مالک اصلی ارسال می‌کنند. دزدگیر و ردیاب خودرو از طریق اپلیکیشن‌های موبایل موقعیت جغرافیایی ماشین را قبل و حتی بعد از سرقت برای صاحب اصلی می‌فرستند و به همین ترتیب هیچ ماشینی برای همیشه مفقود نخواهد شد یا به تعبیری دیگر در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا می‌شود.

آمار سرقت ماشین‌هایی که مجهز به دزدگیر و ردیاب خودرو هستند بسیار پایین‌تر از ماشین‌هایی است که دزدگیر ساده یا تصویری دارند. فناوری استفاده شده در دزدگیرهای ردیابی یا ماهواره‌ای این امکان را به وجود می‌آورد که ماشین به‌صورت خودکار خاموش شود و به همین ترتیب سارقان را ناکام می‌گذارد. سارقانی که با دزدگیر‌های ردیابی مواجه می‌شوند چاره‌ای جز فرار ندارد چون عملکرد این نوع دزدگیرها بسیار پیچیده و غیر قابل دستکاری است.

بهترین مدل دزدگیر ماشین ماجیکار

یک دزدگیر خوب باید سریع و آسان نصب شود

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین مارک دزدگیر خودرو این است که دزدگیر به راحتی و سادگی نصب شود. دزدگیرهایی که با یک سیم‌کشی ساده و آسان نصب می‌شوند قطعا طرفداران بیشتری خواهند داشت. در چنین شرایطی حتی افرادی هم که تجربه چندانی در نصب دزدگیر ندارند با مطالعه راهنمای خرید دزدگیر ماشین می‌توانند به سرعت و بدون هیچ دردسری سیستم امنیتی خودروی خودشان را نصب کنند.

خرید دزدگیر خودرو ساخت ایران

امکانات جانبی دزدگیر‌ها رفاه بیشتری را برای صاحب خودرو به ارمغان می‌آورد

یک دزدگیر خوب امکانات جانبی متعددی مانند بستن درب با قفل کودک، قابلیت خاموش و روشن کردن ماشین، قفل کردن همه درب‌های خودرو، اعلام هشدار به محض وارد شدن ضربه به ماشین را هم باید داشته باشد. به‌یاد داشته باشید بهترین برند دزدگیر خودرو باید از تولیدکنندگان معتبر و اصل باشد و حتما از فروشندگان شناخته شده خریداری شود. شما می‌توانید همین حالا با شماره تلفن 22410328-021 تماس بگیرید و جدیدترین و بهترین مارک دزدگیر خودرو را در ایمن کالا سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 75 = 81

پشتیبانی ایران رهیاب
پشتیبانی ایران رهیاب
شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

9010454556